اطلاعیه شرکت زیرساخت؛

حل اختلالات VPN سازمانها/ محدودیت ارتباطی خبرگزاریها رفع می شود

حل اختلالات VPN سازمانها/ محدودیت ارتباطی خبرگزاریها رفع می شود
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

شرکت ارتباطات زیرساخت از بررسی بروز اختلال در ارتباطات VPN سازمانها و دستگاههای اجرایی و نیز رفع محدودیتهای ارتباطات خبرگزاریها با هماهنگی مراجع قانونی خبر داد.

به گزارش گرداب، شرکت ارتباطات زیرساخت با صدور اطلاعیه ای درباره بروز اختلالاتی در ارتباطات VPN سازمانها و دستگاههای اجرایی، نسبت به رفع مشکل خبر داد.

این شرکت اعلام کرد: «با عنایت به بروز اختلالاتی در ارتباطات VPN برغم تمهیدات اندیشیده شده، به منظور حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از بروز مشکل برای کسب وکارها و دستگاههای اجرایی، نهادها، سفارتخانه ها و سایر عرضه دهندگان خدمات عمومی، در صورت وجود هرگونه اختلال در ارتباطات به این وسیله از همه مراکز فوق الذکر تقاضا می‌شود موارد را به آدرس رایانامه help@tic.ir ارسال کنند.

شرکت ارتباطات زیرساخت خود را ملزم می‌داند در ساعات اداری و در اسرع وقت پس از دریافت درخواست نسبت به رفع مشکل اقدام و نتایج را به درخواست کننده اطلاع رسانی کند.

همچنین به منظور تسهیل در ارتباطات خبرگزاری ها، سایتهای خبری ، نشریات خبری و روزنامه ها، پیرو هماهنگی های صورت گرفته با مراجع ذیصلاح ، پس از دریافت لیست از معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد هماهنگی های لازم برای رفع محدودیتها توسط مراجع ذیصلاح قانونی به عمل خواهد آمد. »

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت از دستگاهها و رسانه ها خواسته که درخواست رفع محدودیت خود را با حداقل اطلاعات، شامل نام شرکت یا دستگاه، IP اختصاصی شرکت اینترنتی سرویس دهنده و حوزه فعالیت تکمیل و ارسال کنند.