معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات زیرساخت:

تعرفه خدمات هم مکانی در مراکز استان‌ به جز تهران کاهش یافت

تعرفه خدمات هم مکانی در مراکز استان‌ به جز تهران کاهش یافت
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷

معاون شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام به روز شدن تعرفه خدمات هم مکانی این شرکت در مراکز استانی، گفت: تعرفه ارایه این خدمات در مراکز ارتباطی استان‌ها در مقایسه با تهران بین 25 تا 38 درصد برای هر راک کاهش یافته است.

به گزارش گرداب، نرگس طاهری معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره اینکه پیش از این تعرفه هر راک در مراکز ارتباطی تمام شهرها برابر با 80 میلیون ریال برای یک راک کامل محاسبه می شد گفت: در مصوبه جدید این تعرفه در شهرهای شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، بومهن و اهواز 60 میلیون ریال و برای سایر مراکز ارتباطی شرکت 50 میلیون ریال شده است.

معاون راهبردی و توسعه کسب و کار افزود: خدمات هم مکانی طی دو سال اخیر به منظور ارایه خدمات ارتباطی و ارایه تسهیلات فنی برای اتصال مشتریان و اپراتورها به شبکه زیرساخت، فراهم شده است.

طاهری گفت: این کاهش تعرفه به منظور بهره برداری بهینه از سرمایه گذاری های شرکت ارتباطات زیرساخت و تمرکز زدایی خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات از مراکز اصلی ارتباطی تهران بزرگ صورت گرفته است تا علاوه بر تامین رضایت مشتریان، زمینه گسترش بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسعه کسب و کارهای نوین در سراسر کشور فراهم شود.

جدول کامل تعرفه خدمات هم مکانی شرکت ارتباطات زیرساخت از اینجا در دسترس است.