بر اساس گزارشی که جدیداً توسط شرکت تحقیقاتی SEMrush منتشر شده، به نظر می‌رسد که پیامرسان ها موفق شده‌اند ۱.۳ میلیارد کاربر روزانه‌ی فعال را به استفاده از این اپلیکیشن‌ها جذب کنند. حال این مسئله موجب شده که پیامرسان ها محبوبیت بیشتری نسبت به شبکه‌های اجتماعی کسب نمایند.
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۲۷۸۰۸
به گزارش گرداب، «لری کیم» مدیر عامل شرکت MobileMonkey و یکی از متخصصین برجسته‌ی دیجیتال مارکتینگ در کنفرانس INBOUND 2018 مدعی شد که پیامرسان ها، شبکه‌های اجتماعی را پشت سر گذاشته‌اند و کاربران بیشتری به صورت روزانه از این برنامه‌ها استفاده می‌کنند.

پیش از این گزارش شده بود که ۲ میلیون کاربر، ماهانه از شبکه اجتماعی فیسبوک استفاده می‌کنند اما در بررسی‌های اخیر، استفاده روزانه از این اپلیکیشن‌ها مدنظر قرار داده شده. این مسئله موجب شده کاربرانی که ماهانه اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی خود را چک می‌کنند، در آمار کنونی به حساب نیایند و میزان استفاده‌ی کاربران از اپلیکیشن‌ها نیز بررسی شود.

کیم مدعی شده که پیامرسان ها به علت ماهیتشان موجب می شوند که همگی روزانه بیشتر سراغ آنها بروند و این مسئله، شما کاربران روزانه‌‌ی آنها نسبت به شبکه‌های اجتماعی بیشتر می‌کند.

علاوه بر این، با محبوب‌تر شدن سرویس‌های پیام‌رسان‌ های مختلف ممکن است کم کم ایمیل‌ها هم به فراموش سپرده شوند و دیگر شخصی سراغ استفاده از آنها نرود. در حال حاضر، ۲۰ درصد پیغام‌های ارسالی به پیامرسان ها توسط کاربران باز می‌شوند. در حالی که این رقم برای ایمیل‌ها به یک درصد می‌رسد.

شاید به همین خاطر باشد که فیسبوک سعی کرده از محبوبیت پیامرسان واتس اپ استفاده کند و در سپتامبر سال ۲۰۱۷ برای نخستین بار درهای پلتفرم خود را به روی کسب و کارها بگشاید.

طبق آمار‌های بدست آمده تا به امروز نزدیک به ۹۰ شرکت کوچک و بزرگ از قبیل اوبر، هواپیمایی سنگاپور و Wish مشغول استفاده از آن هستند. ضمن اینکه سیاست‌های جدیدی در قبال درآمدزایی از پرجمعیت‌‌‌ترین پیام‌رسان دنیا در نظر گرفته شده که می‌توانید آنها را در این مطلب بخوانید.





منبع: تیک
نظر شما :
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد