آنتی ‌ویروس های برتر اندروید

آنتی ‌ویروس های برتر اندروید
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷

شرکت امنیت سایبری «F-Secure»، محبوب ترین برنامه های ضد ویروس را برای تلفن های همراه معرفی کرد.

به گزارش گرداب، اندروید محبوب ترین سیستم عامل موبایل است که بر روی طیف وسیعی از دستگاه های موجود در بازار از جمله گوشی های سامسونگ نصب شده است. پس جای تعجب نیست که، بیشترین حمله های بدافزار ها به همین سیستم عامل شرکت گوگل هم باشد. در اغلب اوقات، بدافزار درون یک برنامه ی دروغین پنهان شده است.

شرکت امنیت سایبری «F-Secure» بهترین برنامه‌ های ضدویروس را برای تلفن ‌های هوشمند اندرویدی معرفی کرد. این برنامه ‌ها روی فروشگاه اینترنتی گوگل (Google Play) جهت دریافت وجود دارند و بهترین آن‌ ها مربوط به شرکت کسپرسکی است.

به همین دلیل، به طور پیش فرض اکثر دستگاه های «Android» اجازه نصب نرم افزار را از منابع ناشناخته مانند فروشگاه هایی غیر از Google Play نمی دهند. پس اگر از منابع دیگری برنامه ای دانلود کنید، ریسک بزرگی را به جان خریده اید.

فارغ از هر برنامه ای که بر روی موبایل یا تبلت اندرویدی خود استفاده می کنید، باید یک برنامه ای امنیتی نیز داشته باشید. در این خبر ما چند مورد از بهترین برنامه های امنیتی و آنتی ویروس برای آندروید را که در ایران ارائه می شود را به شما معرفی می کنیم.

عملکرد بسیاری از این آنتی ویروس ها، چیزی بیشتر از اجرای اسکن خودکار است. این برنامه ها به صورت فعالانه از فایل ها و صفحات وب مخرب پیشگیری می کنند.

این برنامه های ضد ویروس، بر اساس اولویت کارایی عبارتند از: 

کسپرسکی (Kaspersky)
بیت دیفندر (Bitdefender)
ترندمیکرو (Trendmicro)
اف سیکیور (F-Secure)
اوست (avast)