ارزش بازار امنیت سایبری تا سال 2022

ارزش بازار امنیت سایبری تا سال 2022
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷

انتظار می‌رود ارزش بازار امنیت سایبری، تا سال 2022، به 170 میلیارد دلار برسد.

به گزارش گرداب، محدوده گزارش بازار امنیت سایبری شامل مطالعه دقیق انواع مختلف امنیت سایبری با دلایل موجود برای تغییرات در رشد صنعت در مناطق خاص در بازارهای منطقه‌ای و جهانی است.

بازار امنیت سایبری براساس انواع، راه حل، سرویس و تحلیل عمودی تجزیه می شود. این بازار از لحاظ نوع مانند : امنیت شبکه، امنیت پایدار، امنیت برنامه، امنیت محتوا، امنیت بی سیم و امنیت ابر تقسیم شده است.

پیش‌بینی می‌شود که ارزش بازار مذکور حدود 172 میلیارد دلا بوده، میزان رشد مرکب سالانه سالم 10 درصد در طول این دوره باشد. آمریکای شمالی، به لطف کسب امنیت سایبری در صنایع تجاری و محاسبات شخصی بزرگ‌ترین شریک این بازار محسوب می‌شود. انتظار می‌رود آمریکای شمالی موقعیت بالای خود را در طول دوره پیش‌بینی حفظ کند. منطقه آسیا اقیانوسیه رشد قابل توجهی را بین سال‌های 2017 تا 2024 نشان خواهد داد.

این گزارش شامل موارد زیر است :

مرور کلی بر بازار جهانی امنیت سایبری و فناوری های مرتبط.
تجزیه و تحلیل روند بازار جهانی، با داده ها از سال 2015، برآورد بازار در سال‌های 2016 و 2017 و پیش‌بینی نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) تا سال 2022.
 شناسایی فرصت های جدید بازار و برنامه های تبلیغاتی هدفمند برای امنیت سایبری.
 بحث تحقیق و توسعه و تقاضا برای محصولات و برنامه های جدید.
 پروفایل‌های جامع بازیکنان عمده در صنعت.
این گزارش چشم انداز رقابتی دقیقی شامل سهم بازار و پروفایلهای عوامل اصلی و فعال در بازار جهانی را پوشش می دهد. عوامل اصلی در این بازار عبارتند از :
•    سیسکو
•    آی بی ام
•    بوز آلن همیلتون
•    CSC
•    لاکهید مارتین
•    نورثروپ گرومن
•    سیمانتک
•    سوفوس
•    ترند میکرو
•    مکافی

مشخصات شرکت شامل مواردی مانند خلاصه شرکت، خلاصه مالی، راهبرد کسب و کار و برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل SWOT و تحولات جاری است.

بازار امنیت سایبری به صورت زیر تقسیم شده است :

بازار امنیت سایبری بر اساس تحلیل نوع امنیتی، تجزیه و تحلیل راه حل، خدمات، تجزیه و تحلیل عمودی و منطق های تقسیم شده است. تجزیه و تحلیل نوع امنیتی این بازار بر اساس امنیت شبکه، پایانه، برنامه، محتوا، بی سیم و رایانش ابری تقسیم شده است.

با تجزیه و تحلیل راه حل، این بازار براساس مدیریت هویت و دسترسی (IAM)، مدیریت ریسک و انطباق، رمزگذاری، منع از دست دادن اطلاعات، مدیریت تهدید متحد، فایروال، آنتیویروس و ضدویروس، IDS/IPS، SIEM، بازیابی مصیبت، کاهش حملات انکار سرویس و فهرست سفید تقسیم شده است.

با تجزیه و تحلیل خدمات، این بازار براساس مشاوره، طراحی و یکپارچگی، ارزیابی خطر و تهدید، خدمات امنیتی مدیریت و آموزش تقسیم می‌شود. با تجزیه و تحلیل عمودی، این بازار براساس هوا فضا، دفاع و اطلاعات، دولت (به استثنای دفاع) و خدمات عمومی، بانکداری، خدمات مالی و بیمه (BFSI)، مخابرات، بهداشت، خرده‌‎فروشی و تولید تقسیم می‌شود. براساس تجزیه و تحلیل منطقه ای، این بازار به مناطق آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه و سایر نقاط جهان تقسیم می‌شود.

عوامل محرک اصلی بازار امنیت سایبری به شرح زیر است :

•    افزایش شهرت داده‌های آنلاین و دیجیتال.
•    افزایش شدت امنیت سایبری.
•    آخرین فرصت گسترش ابر باز امنیتی.
•    افزایش الزامات امنیتی در صنایع و زیرساخت‌های قابل توجه.
•    سیاست های قوی تر دولت.
•    توسعه رسانه اجتماعی.

عوامل مؤثر در بازار امنیت سایبر عبارتند از :

•    نیاز به آگاهی امنیتی.
•    افزایش استفاده از نرم افزار دزدان دریایی.
•    فضای توانایی سایبری.