Gerdab.IR | گرداب

وال استريت ژورنال:

آمريكا شرايط پناهندگي موسوي و كروبي را فراهم كند

تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۸۹

وال استريت ژورنال با باز بودن درهاي غرب بر روي مخالفان ايران نوشت: «آمريكا و ائتلاف غرب بايد با آغوش باز پذيراي مخالفان و سران ضد جمهوري اسلامي بوده و با ارائه پيشنهاد پناهندگي، آن ها را ترغيب به فرار از ايران کنند.»

يك روزنامه آمريكايي خواستار تسهيل در پناهندگي موسوي و كروبي به آمريكا شد.

به گزارش گرداب به نقل از باشگاه خبرنگاران، يك روزنامه معتبر آمريكايي در تازه ترين شماره خود با اشاره به شكست پروژه‌هاي گوناگون تحريم و حمايت از فتنه گران، خواهان اعطاي پناهندگي به سران فتنه، سرمايه گذاري بيشتر بر اپوزيسيون، افزايش شبكه‌هاي رسانه‌اي مخالفان و ضربه به هيئت‌هاي جمهوري اسلامي در سازمان هاي بين المللي شد.

"وال استريت ژورنال" نوشت: «غرب بايد با كمك ديگر كشورهاي غربي از فرصت ديگري كه ايجاد کرده، بهره جويد. البته تحريم‌ها تاثيري بر جمهوري اسلامي نگذاشتند؛ بنابر اين بايد به ايستادگي و حضور مستحكم جمهوري اسلامي در نهادهاي بين المللي لطمه وارد آيد. در اين راه ضربه به حضور ايران در كميسيون زنان سازمان ملل مي تواند در راس قرار گيرد.»

بر اساس اين گزارش، روزنامه مذكور مي نويسد: «غرب نياز دارد تا سرمايه گذاري افزون تري بر اپوزيسيون کند. در اين راه بايد مجراي اطلاع رساني با افزايش راديو تلويزيون‌هاي فارسي زبان و تمركز بر داخل ايران گسترش يابد. همچنين راه‌هاي اطلاع رساني براي دور زدن فيلترينگ ايران به مدد مخالفان بيايند و غرب مي‌تواند اين فن آوري را به داخل ايران انتقال دهد.»

وال استريت ژورنال در خاتمه با اشاره با باز بودن درهاي غرب بر روي مخالفان ايران نوشت: «آمريكا و ائتلاف غرب بايد با آغوش باز پذيراي مخالفان و سران ضد جمهوري اسلامي بوده و با ارائه پيشنهاد پناهندگي، آن ها را ترغيب به فرار از ايران کنند.»