Gerdab.IR | گرداب

مرکز بررسی جرائم سازمان یافته ی سایبری

چرا این آقایان متنبه نمی شوند؟!

تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۸۸

اقدام بی شرمانه توهین به ساحت قدسی و عظیم الشان امام راحل،پرچمدار همیشگی مبارزه با استکبار،آن هم در سالگرد بزرگداشت یاد و خاطره ی شهدای گرانقدر دانشجو که در راه مبارزه با استکبار جهانی و سرسپردگان داخلی آن شهید شدند، امری غیر قابل بخشش است. امام به ما آموخت که برای حفظ انقلاب در برابر هیچ انحرافی سکوت نکنیم و به ما آموخت که اگر جماعتی خواستند در برابر دین و ولایتمان بایستند در برابر تمام دنیای آنها بایستیم . در همین راستا مرکز بررسی جرائم سازمان یافته ی سایبری اهانت به ساحت مقدس حضرت امام(ره) را محکوم کرده و در حیطه ی وظایف خود با عاملین این گونه جریانات غیر مردمی و مخالف نظام در فضای مجازی برخورد قاطع خواهد کرد.

بسمه تعالی

 مقام معظم  رهبری در دیدار با جمعی از طلاب  حوزه علمیه  22/9/88 : آن کسی که برای اسلام، انقلاب، و امام کار می کند، به محض اینکه ببیند، حرف و حرکت او موجب ایجاد جهت گیری بر ضد اصول شده، بلافاصله متنبه می شود و مسیر خود را اصلاح می کند. اما چرا این آقایان متنبه نمی شوند.  

استادي در كلاس درس به شاگردش گفت: تاريخ براي ياد نگرفتن است ! جمعي از شاگردان به اين گفته استاد اعتراض كردند و گفتند تاريخ براي ياد گرفتن است و او در پاسخ گفت: اگر براي ياد گرفتن بود اين همه اشتباهات تكرار نمي‌شد!

در تاريخ 24 آبان بود که اعلام شد نيكسون معاون رئيس جمهور آمريكا از طرف آيزنهاور به ايران مي‏آيد تا نتايج «پيروزي سياسي اميدبخشي را كه در ايران نصيب قواي طرفدار تثبيت اوضاع و قواي آزادي شده است» (نقل از نطق آيزنهاور در كنگره آمريكا بعد از كودتاي 28 مرداد) ببيند

در مقابل، دانشجويان مبارز دانشگاه نيز تصميم گرفتند كه در فضاي حکومت نظامي بعد از کودتاي سياه، هنگام ورود نيكسون، نفرت و انزجار خود را به دستگاه كودتا نشان دهند. در چنين شرايطي دانشگاه در 16 آذر وارد اعتراضات شديدي شد و متاسفانه دولت کودتاگر زاهدي نيز ترجيح داد با گلوله پاسخ اعتراضات را بدهد. و چنين بود که روز 16 آذر به عنوان روز مقاومت و ايستادگي دانشجويان اين سرزمين در برابر استعمار غرب و استبداد و خودکامگي در دفتر تاريخ اين سرزمين به يادگار ثبت شد.

دشمنان وطن از همان روزها قصد داشتند تا نگذارند روز دانشجو به روز مقابله با استکبار جهاني تبدیل شود. لذا تلاش کردند تا با ايجاد انحراف، پيام خون شهداي 16 آذر را به گونه‌اي ديگر تحريف کند. اما با آغاز نهضت اسلامي امام خميني(ره) در اوايل دهه 40 بار ديگر جنبه استکبار ستيزي جنبش دانشجويي تقويت شد و تا انجا پيش رفت که (به تعبير حضرت امام) "انقلابي بزرگتر از انقلاب اول" توسط دانشجويان پيرو خط امام در تسخير لانه جاسوسي آمريکا خلق گرديد که محوريت آن ستيزه با استکباربود.

دهه 60 نيز دوران حاکميت اسلام انقلابي در دانشگاهها بود و انديشه‌هاي انحرافي در محاق قرار داشتند، اما با پايان يافتن جنگ تحميلي دانشگاه از دو زاويه مورد هدف قرار گرفت. تهاجم فرهنگي بيگانگان و تلاش جريانها و گروههاي سياسي براي يارگيري از جنبش دانشجويي دو خطر مهم و عمده بود که دانشجو را از توجه به رسالت انقلابي خويش باز مي‌داشت. اين خطر آنگاه بيش از پيش اهميت مي‌يافت که برخي از اين جريانها و گروههاي سياسي خود منادي انديشه‌هاي انحرافي و التقاطي بوده و به ايادي بيگانه در داخل کشور مبدل شده باشند. حضور چنين جريانهاي سياسي در دانشگاه کار را به آنجا کشاند که يکي از تشکلهاي دانشجويي کشور که روزگاري عنوان مبارزه با آمريکا را در دانشگاه يدک مي‌کشيد در کمتر از يک دهه برگزاري هرگونه برنامه در روز 13 آبان را ملغي اعلام نمود!

متاسفانه امروزه باز هم تاریخ در حال تکرار  است. با بازگشايي دانشگاهها، جريانهاي سياسي مخلوق فتنه سبز اين بار نيز دانشگاه را مورد هدف قرار داده‌اند. اين جريان آنگاه که پايگاه مردمي خود را به خاطر رفتار ساختارشکنانه و تفرقه افکنانه به سرعت از دست داد، تمرکز خود را به عنوان آخرين راهکار بر روي دانشگاه گذاشته تا اين مرکز علمي را به پايگاهي براي تداوم فتنه تبدیل کنند.

از فرداي بازگشايي دانشگاهها, آنگاه که ايجاد آشوب و بلوا به بهانه سالروز تولد سران فتنه سبز با آشکار شدن دروغ بودن سالروز تولد آنها در ماه مهر بي ثمر ماند. همه نگاههاي فتنه گران براي همراه سازي دانشگاه و جنبش دانشجويي به روز 13 آبان دوخته شد. اما علي رغم تبليغات فراوان، فتنه گران با چشماني متعجب شاهد ناتواني عناصر نفوذي اين جريان در ساماندهي حداقلي بخشي از بدنه دانشگاه در روز 13 آبان بودند. حضور باشکوه ملت در اين روز حداقل فرصت را براي عرض اندام اين جريان گرفت و جز جمع چند ده نفره اي متفرق در برخي خيابانهاي منتهي به ميدان هفت تير تهران که اتفاقا اغلب آنها هم دانشجو نبودند. روز 13 آبان به روز ياس فتنه سبز تبدیل شد.

در چنين شرايط بغرنجي بود که تلاش همه جانبه سران داخلي و خارجي فتنه سبز براي ايجاد بلوا در دانشگاه در روز دانشجو در دستور کار   سران فتنه قرار گرفت. در حالي که رسانه‌هاي اپوزيسيون تلاش گسترده‌اي را براي ايجاد هماهنگي مخالفين در دانشگاه‌هاي کشور به کار بسته بودند، آنچه در روز 16 آذر به وقوع پيوست خط بطلاني بر آخرين تلاش فتنه گران در ايجاد آشوب در دانشگاهها بود. در اين روز تجمع پرشمار و چندبرابري دانشجويان دانشگاه‌هاي اصلي تهران مانع ايجاد ناآرامي در اين دانشگاه‌ها شد. اما از خارج دانشگاه خبرها از درگيريهاي پراکنده به گوش می رسید که مهمترین آن انتشار خبر اهانت به ساحت مقدس حضرت امام(ره) بود. در حاشيه برگزاري مراسم روز دانشجو در دانشگاههاي کشور، تصاويري در برخي از رسانه‌هاي ماهواره‌اي نشان داده شد که در آن حاميان خياباني موسوي اقدام به پاره کردن و آتش زدن تصاويري از امام خميني(ره) ‌کردند.

کينه‌ورزي نسبت به بنيانگذار جمهوري اسلامي و آتش زدن تصاوير رهبر کبير انقلاب در حالي از سوي طرفداران تعدادی از کاندیداهای شکست خورده  صورت گرفت که آنها  همواره در شعارهاي خود تا قبل از انتخابات ادعاي تداوم راه امام خميني(ره) را مطرح مي‌کردند . و بسیاری از آراء خود را به واسطه نخست وزیر بودن و یا گرفتن احکام مسئولیتی از امام راحل  در دوران امام کسب کرده بودند  .  اما  امروزه با سکوت خود عملا اغتشاشگران را حمایت و تشویق می کنند. که اگر حمايت آنان نبود آشوبگران جرات چنين جسارتهایی را نداشتند . هرچند که تجمعات دانشجويي از لحاظ حجم و گستردگي تفاوت چنداني با مراسم‌هاي سالهاي گذشته نداشت. و تنها بر جنجال و بازتاب رسانه‌اي آن افزوده شد. اما این جسارت اخیر  تاوان سنگینی دارد که سران فتنه باید بهای آن را بپردازند.
 اقدام بی شرمانه توهین به ساحت قدسی و عظیم الشان امام راحل،پرچمدار همیشگی مبارزه با استکبار،آن هم در سالگرد بزرگداشت یاد و خاطره ی شهدای گرانقدر دانشجو که در راه مبارزه با استکبار جهانی و سرسپردگان داخلی آن شهید شدند، امری غیر قابل بخشش است

امام به ما آموخت که برای حفظ انقلاب در برابر هیچ انحرافی سکوت نکنیم و به ما آموخت که اگر جماعتی خواستند در برابر دین و ولایتمان بایستند در برابر تمام دنیای آنها بایستیم . در همین  راستا مرکز بررسی جرائم سازمان یافته ی سایبری اهانت به ساحت مقدس حضرت امام(ره) را محکوم کرده و در حیطه ی وظایف خود با عاملین این  گونه جریانات غیر مردمی  و مخالف نظام در فضای مجازی برخورد قاطع خواهد کرد.

مرکز بررسی جرائم سازمان یافته ی سایبری