Gerdab.IR | گرداب

شبکه مضلین یک

تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۸۸

آریا دانشکار مدير بزرگترين مجموعه از سايت‌هاي مستهجن فارسي‌زبان در اينترنت است كه نقش بسيار مهمي در توليد و ارائه محتواي مستهجن فارسي‌ (فيلم، عكس، داستان و...)، هدايت كاربران به سوي محتواي مستهجن ايراني و خارجي ديگر سايت‌ها و محتواي ضدديني و ضدانقلابي دارد.

به گزارش گرداب، "وحيد-ا" با نام مستعار "آريا دانشكار" مدير بزرگترين مجموعه از سايت‌هاي مستهجن فارسي‌زبان در اينترنت است كه نقش بسيار مهمي در توليد و ارائه محتواي مستهجن فارسي‌زبان (فيلم، عكس، داستان و...) و هدايت كاربران به سوي محتواي مستهجن ايراني و خارجي ديگر سايت ها، و محتواي ضد ديني و ضد انقلابي دارد.
 
وي در پیامی براي افراد فعال در زمينه‌هاي ضدديني، ضدامنيتي و ضداخلاقي مي‌نويسد "ما براي كارتان ارزش قائل هستيم و دليل اصلي ساپورت ما همين است. مطمئن باشيد كه از سايت شما هيچ كجا به دليل مسائل امنيتي نام برده نخواهد شد."

نامبرده از سال 82 با راه‌اندازي سايت، گروه و... در اينترنت آغاز به كار نموده است و با دريافت خدمات فني از شركت آمريكايي ... به قيمت بسيار ناچيز، اقدام به طراحي و اجراي يك حركت سازمان‌يافته براي شناسايي فعالان و توليدكنندگان محتواي ضدديني، ضداخلاقي و ضدامنيتي در اينترنت، انسجام و پشتيباني فني آنها به طور رايگان نموده است.

وی در فضای مجازی فعالیت ‌هایی همچون ثبت دومين، اختصاص هاستينگ، طراحي و نصب نرم‌افزارهاي مربوط به وب ‌سايت‌ها و... پشتيباني فني و مالي سايت‌هايي همچون "نوشته‌هاي يك مرد آزاد" (ضدديني)، "شازده" (ضداخلاقي و ضدديني)، "احمد باطبي" (ضدامنيتي)، "سفيدبرفي" (ضداخلاقي)، aylar4u.com"" (ضداخلاقي) و اعلام آمادگي به جهت پشتيباني فني و راه‌اندازي سايت براي يك مجله الكترونيكي مستهجن ايراني، تأمين دومين‌هاي خاص براي سايت‌هاي مستهجن ايراني، ایفای نقشی بسزا در ترويج بي‌بندوباري‌هاي مجازي به زبان فارسي، تمسخر و هتاكي نسبت به اصول اعتقادات اسلامي و انقلابی داشته است.

آریا دانشکار علاوه بر ارائه خدمات و پشتيباني رايگان به سايت‌هاي مذكور آن هم به دليل آنچه كه آن را "حمايت از جريان آزاد اطلاعات، دسترسي آزاد مردم ايران به مسائل آموزشي سكسي به زبان فارسي، در دسترس قرار دادن آن مطالب براي علاقه‌مندان به زبان فارسي و حق آزادي بيان حتي در مسائل سياسي و سكسي" مي‌نامد، نقش مهمي درجذب و اختفای هويت و اطلاعات مديران سايت‌هاي ضدديني، ضداخلاقي و ضدامنيتي داشته و سلامت امنيتي آنان را تضمين نموده است.

موارد ذكر شده خود گواه اجراي يك سناريوي از پيش طراحي شده و سازمان‌يافته از سوي نامبرده با حمايت و پشتيباني فني شركت "دريم‌ هاست" آمريكا و پشتيباني مالي شركت "گوگل" و شركت‌هاي تبليغات اينترنتي است.

عناوین فعالیت وحید-ا به اجمال به شرح زیر است:

• راه‌ندازي تعداد 41 سايت با محتواي مستهجن، مبتذل و لينك به سايت‌هاي ضدانقلابي، ضد ديني و ضد اخلاقي
 
• ايجاد بستر و فضاسازي براي ميزباني سايت‌هاي مستهجن، مبتذل، ضدديني و ضدامنيتي در شركت ... (لازم به ذكر است كه شركت .... پشتيبان و ميزبان اكثر سايت‌هاي مستهجن، ضدديني، ضدامنيتي و اپوزيسيون ايراني است كه در كشور آمريكا فعاليت دارد)؛ پنل مديريتي نامبرده در اين شركت دارای 83 دومين و 5 ساب دومين، 5/752 گيگا بايت فضا (هاست) به‌علاوه 2 گيگا بايت فضاي اضافي در هفته، 9960 گيگا بايت پهناي باند به‌علاوه 40 گيگا بايت اضافه در هفته، اكانت ايميل نامحدود كه متهم تا به‌حال 109 صندوق پست الكترونيكي در آن ايجاد كرده، اكانت FTP نامحدود كه متهم تاكنون 30 يوزر در آن ايجادكرده و... است. 
 
• حمايت و پشتيباني فني و مالي (ثبت دومين و ميزباني) از سايت ضدديني "نوشته‌هاي يك مرد آزاد" (Freemannotes.com) مربوط به برادر متهم. 
 
• حمايت و پشتيباني فني و مالي (ثبت دومين و ميزباني) از 4 سايت "احمد باطبي"، مجرم امنيتي فراري؛  ارتباط مستقيم از طريق اينترنت با وي و همكاري در طراحي سايت‌هاي نامبرده، قرار دادن لوگوي سايت باطبی در ديگر سايت‌ها و تبليغ آن در اينترنت، ارتباط با سرورهاي مورد نظر به جهت انجام امور مربوط به اين سايت‌ها، نصب نرم‌افزارهاي مربوط به كنترل سايت و... .
ذكر این نکته ضروری است كه متهم با علم به اين موضوع كه احمد باطبي يك مجرم امنيتي فراري است اقدام به ثبت دومين، اختصاص هاستينگ، اختصاص صندوق پست الكترونيكي و پشتيباني فني و مالي از سايت‌هاي وي نموده است.
 
• حمايت و پشتيباني فني و مالي (ثبت دومين و ميزباني سايت و تبليغ) از سايت مستهجن "سرخ و سفيد" (shazde.com) که حاوي مطالب طنز مستهجن است و ايجاد دومين‌هاي آينه ( sorkhosefid.inو sorkhosefid.com) براي عبور از فيلترينگ.

• اعلام آمادگي براي حمايت و پشتيباني فني و مالي از يك مجله الكترونيكي مستهجن ايراني به بهانه دسترسي آزاد مردم ايران به مسائل آموزشي سكسي به زبان فارسي و در دسترس قرار دادن مطالب همجنس‌گرايانه براي علاقمندان اين مطالب به زبان فارسي.
 
• ارائه داستان‌هاي مستهجن با مضامين ضدديني و ضدانقلابي در يكي از سايت‌هاي مستهجن ضدديني و ضدانقلابي.
 
• اهانت به "امام خميني" رحمت‌الله علیه، مقام معظم رهبري و مسئولين نظام از طريق قرار دادن تصاوير دستكاري شده و توهين‌آميز در سايت‌هاي خود.

• قرار دادن كليپ ضدانقلابي داستان انقلاب با محتواي اهانت به امام راحل، رهبر انقلاب و  "محمود احمدي‌نژاد"، رئيس جمهور در اينترنت.

• لينك به سايت ضداسلامي ... با عنوان "بياييد با خرافات و جهل مبارزه كنيم و همزمان با سال نو نو شويم، مبارزه با خرافات و جهل" و قرار دادن لوگوي آن در سايت‌هاي خود.

• قرار دادن آگهي فروش دختران كم سن و سال ايراني.

• ثبت و فروش دومين به سايت‌هاي مستهجن ايراني همچون "شهوت‌سرا".

• توليد و انتشار اولين كتاب‌هاي داستان‌هاي سكسي به زبان فارسي در اينترنت شامل دو كتاب بالغ بر 600 صفحه داستان مستهجن به زبان فارسی در موضوعات مختلفی چون همجنس بازی، روابط نامشروع با محارم و... .

• ايجاد بستر براي اشاعه فحشا در جامعه از طريق راه‌اندازي سايت‌هاي دوست‌يابي مستهجن به زبان فارسي.

• راه‌اندازي دو گروه مستهجن در سايت "ياهو" كه محلي براي ارسال مطالب مستهجن فارسي و ارسال خبرنامه‌هاي سايت‌هاي مستهجن نامبرده است.

• تبادل لينك و لوگو با ديگر سايت‌هاي مستهجن ايراني به جهت هدايت ترافيك كاربران ايراني به اين سايت‌ها و معرفي كردن سايت‌هاي مستهجن ايراني به فارسي‌زبانان و ايجاد فيلترشكن و آدرس‌هاي آينه براي ورود به سايت‌هاي مستهجن فيلتر شده برای سهولت کاربران برای ورود به این سایت ها.

• ايجاد دومين "88031530.com" (شماره تلفن كميته فيلترينگ) براي مجموعه سايت‌هاي "انیشتن" برای تمسخر فيلترينگ با عنوان "شماره تلفن كميته فيلترينگ ايران، وب سايت سكس در ايران".

• درخواست ارسال تصاوير و داستان‌هاي مستهجن از كاربران، دريافت آنها و قرار دادن آنها در سايت‌هاي مستهجن خود.

• دريافت تصاوير اهانت به حضرت سيدالشهدا علیه‌السلام ، تشكر و درخواست ارسال تصاوير بيشتر از كاربري كه اين تصاوير را ارسال كرده.

• در معرض فروش قرار دادن و به نمايش درآوردن فيلم‌هاي مستهجن ايراني با كپي‌رايت سايت‌هاي مربوط به خود.

• فروش فيلم‌هاي مستهجن ايراني به مدير يك سايت مستهجن عربي.

• فعاليت در شبكه‌هاي گلدكوئيستي با همكاري برادر خود.

• دعوت از كاربران متخصص در امور پزشكي براي همكاري در راه‌اندازي بخش پرسش و پاسخ در خصوص مسائل مستهجن.

• ارسال مطلب در سايت مستهجن "آويزون" و تبلیغ سایت‌های خود در این سایت.

• تبادل ترافيك كاربران با بيش از 250 سايت مستهجن خارجي و كسب درآمد از اين طريق.
 
 
معرفي عناصر شبكه مضلين 1 
فعالیت های متهم "وحيد.ا" با نام مستعار آریا دانشکار:
 
1. راه اندازی سلسله‌وار سایت های مستهجن فارسی زبان

2. حمایت و پشتیبانی فنی رایگان از سایت‌های مستهجن فارسی زبان

3.  تشویق افراد فعال در مستهجن‌نویسی برای راه‍اندازی و مدیریت سایت مستهجن

4. تولید و انتشار محتوای مستهجن ایرانی و خارجی

5. حمایت و پشتیبانی فنی رایگان از سایت‌های ضد دین و ضد نظام

6. اهانت به حضرت امام راحل، رهبر معظم انقلاب و مسئولین نظام

7. دریافت تصاویر ضد دینی و تشویق کاربران برای تولید این تصاویر

8. انتشار آگهی فروش دختران کم سن و سال ایرانی در اینترنت
 
9. انتشار اولین کتاب داستان های مستهجن ایرانی با بیش از ۶۰۰ صفحه متن در اینترنت

10. هدایت ترافیک کاربران اینترنتی به بیش از ۲۵۰ سایت مستهجن خارجی

11. تهیه و فروش فیلم های مستهجن ایرانی به افراد و سایت های خارجی با عنوان فحشا در ایران

12. ارتباط و همکاری با سایت های ضد انقلاب و معاند نظام

13. ارتباط با سفارت آمریکا در هند و ترکیه

14. راه‌اندازی طرح "مبارزه با فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران"

15. راه‌اندازی شرکت هاستینگ و موسسات علمی و اعزام به خارج جهت ایجاد بستر و پوشش های لازم
 
16. ارتباط با سازمان "مجاهدین خلق" و حزب "جوانان نیک"، وابسته به عناصر سلطه طلب
 
 
- فعالیت‌های متهم "احد.ا":
 
1. نوشتن مطالب ضد دینی و اهانت به ائمه اطهار علیهم السلام  و ایجاد شبهات دینی و اعتقادی در خصوص قیام عاشورا و امام حسین علیه السلام

2. اهانت به حضرت امام خمینی رحمت الله علیه، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی

3. فعال در اعزام غیرقانونی دانشجو به خارج از کشور

4. پشتیبان مالی و همکاری با متهم ردیف اول، آریا دانشکار

5. فعالیت در شبکه‌های هرمی غیر مجاز (گلدکوئست)


- فعالیت های متهم "مهدي.ع.ف":
 
نامبرده با نام مستعار "شازده" دراینترنت اقدام به راه‌اندازی تعدادی وبلاگ و سپس سایت ضد ديني و مستهجن شازده (سرخ و سفید) نموده است. سایت مذکور حاوی مطالب طنز مستهجن و تمسخر اعتقادات و توهین به قومیت های ایرانی بوده است.

وی با استفاده از قلم حرفه‌ای خود اقدام به ارائه مضامین ضد دین، تمسخر اعتقادات، توهین به مقامات کشوری، افترا و اهانت به نهادهای امنیتی کشور و تشویش اذهان عمومی و... نموده است.

متهم با راه‌اندازی سایت"www.j...118.com" اقدام به تهیه بانکی از شماره تلفن و مشخصات بانوان ایرانی نموده و آن را در اختیار همگان قرار داده است. راه اندازی سایت وی با حمایت کامل فنی و مالی متهم وحید.ا با نام مستعار آریا دانشکار صورت گرفته است.

اهم عناوین فعالیت نامبرده به شرح زیر است:
1. مدیر و نویسنده سایت شازده (سایت داستان های طنز مستهجن و اهانت آمیز)
 
2. نویسنده داستان های مستهجن و توهین به مقدسات
 
3. داشتن لقب بزرگترین داستان نویس سکسی ایران

4. مسئول بخش طنز سکسی سایت مستهجن فارسی زبان شهوت سرا

5. راه اندازی طرح "هر جوان ایرانی یک سایت سکسی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران"

6. ارسال لينك دانلود كتاب "آيات شيطاني"، نوشته "سلمان رشدي" مرتد و لينك سايت هاي ضد ديني.

7. راه‌‌اندازی جنبش حمایت از سایت‌های ضداخلاقی ایرانی از طریق جمع‌آوری امضا با اعلام هدف "مقابله با جمهوری اسلامی حتی در صورت اعدام شدن!"

8. تهیه کتاب داستان های طنز مستهجن و تمسخر اعتقادات دینی با حدود 300 صفحه متن

9. اقدام جهت راه اندازی بخش پادکست سایت شازده با داستان های طنز مستهجن

10. دارای سابقه دستگیری از سوی اداره اطلاعات شهرستان محل سکونت.
 
 
- فعاليت‌هاي متهم "هادي.ع.ف":
 
هادي.ع.ف با همکاری برادر خود مهدي.ع.ف در توليد محتواي مستهجن و ضد دين نقش به‌سزايي داشته است و در تمامي فعاليت هاي برادرش مهدي.ع.ف همكاري داشته است.