به گزارش
گرداب به نقل از روزنامه تلگراف، آمریکا اعلام کرده است که به زودی نشان تجاری خودش را در زمینه دستگاههای جانبی بازی ویدئویی به عنوان بخشی از تلاشهای فزایندهاش در زمینه مخاطب قرار دادن جوانان، معرفی خواهد کرد.
ابزارهای جانبی هماهنگ با نامهای مشهور جهان طراحی شده استدامنه سلاحها و ابزارهای ارتباطی طوری طراحی شده که با برخی از مشهورترین نامهای تجاری دنیا مانند "ندای وظیفه: جنگ مدرن 3" هماهنگی داشته باشد. لوازم جانبی شامل یک "تفنگ نیمه اتوماتیک نیروی ویژه"، یک "تفنگ تک تیرانداز" و یک میکروفن دهانی "سَبک مخفی" برای حالت چند بازیکن است.
شرکت CTA DigitalTM نیز در این طرح همکاری میکندCTA DigitalTM، شرکتی که طرف قرارداد رسمی PlayStation 3، Wii و Xbox برای تولید ابزارهای جانبی است اعلام کرده که با افتخار در این برنامه شرکت خواهد کرد.
این اولین تلاش آمریکا جهت ارتباط با مخاطبان جوان نیستاین برنامه به هیچ وجه اولین تلاش نیروی نظامی آمریکا برای ارتباط با مخاطبان بازیهای ویدئویی نیست. این سازمان پیش از این نیز مجموعههای تیراندازی تک نفره "ارتش آمریکا" را برای دانلود رایگان عرضه کرده بود. این مجموعهها اولین بار در سال 2002 معرفی شدند تا به حل بحران سربازگیری کمک کند.
منبع:
فارس