Gerdab.IR | گرداب

پروژه اپوزیسیون کلید خورد

تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۰

فرزند یکی از سران فتنه پروژه طراحی شده و هماهنگ شده با شبکه درونی و برونی فتنه گران را برای احیای مجدد فتنه تائید کرده و از آغاز قریب الوقوع ماموریت خود سخن به میان آورده است.

به گزارش گرداب، فرزند یکی از سران فتنه پروژه طراحی شده و هماهنگ شده با شبکه درونی و برونی فتنه گران را برای احیای مجدد فتنه تائید کرده و از آغاز قریب الوقوع ماموریت خود سخن به میان آورده است.

پس از آنکه اخباری مبنی بر شکل گیری یک شبکه داخلی در ارتباط با "اردشیر امیر ارجمند"، "مجتبی واحدی" و "علی مزروعی" منتشر شد، "حسین کروبی" از کلید خوردن اولین اقدام این شبکه سخن به میان آورده است.

وی در این زمینه گفته است، به ما گفته شده که از ۴۰ تا ۵۰ روز مانده به انتخابات باید فعال شده و شیب حمله به نظام را تند و رادیکال کنیم.

گفتنی است این اظهارات در حالی صورت می پذیرد که پیش از این اخباری از دستورالعمل غرب خطاب به فتنه گران پرده برداشته بود.

بنا بر گزارش‌های دریافتی محتوای این دستورالعمل به این شرح بوده است: انتخابات مجلس ایران باید به محل چالش امنیتی جدیدی برای حکومت تبدیل شود.این انتخابات باید فرمایشی جلوه داده شده وحضور مردم و مشارکت آنان باید به حداقل برسد. این انتخابات نباید باعث بازسازی نظام شود.
 
باید شرایط داخلی خوب رصد شده و از هر عاملی که منجر به عدم مشارکت مردمی می شود بهره برداری های لازم صورت بگیرد.
 
پس از این پیغام و فعل و انفعالات اخیر در حوزه سیاسی و بین‌الملل غربی‌ها در پیام جدید خود تصریح کرده‌اند که طراحی های صورت گرفته که با ترکیبی از فشارهای سیاسی- رسانه‌ای روحیه مردمی در ایران کاهش یابد.

گفته می شود دراین پیام از عناصر داخلی فتنه خواسته شده است که سیاه‌نمایی از وضعیت اقتصادی،بزرگ جلوه دادن تحریم ها، حمله به ایران را که از داخل و خارج انتشار می‌یابد پمپاژ کرده و در افکار عمومی ایجاد هراس کنید.

همچنین خسته کردن روحیه مردمی یکی دیگر از راهبردهایی است که ابلاغ شده است.

منبع: ندای انقلاب