Gerdab.IR | گرداب

سایت مجمع روحانیون مبارز هک شد + عکس

تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۰

مجمع روحانیون مبارز به دلیل تحریم انتخابات مجلس و رفتارهای مغرضانه در فتنه88 هک شد.

به گزارش گرداب، سایت مجمع روحانیون مبارز دیروز به وسیله ارتش سایبری ایران مورد حمله سایبری قرار گرفته و از دسترس خارج شد.

 آن‌چنان که از عکس منتشر شده به وسیله ارتش سایبری ایران در صفحه وب سایت مجمع روحانیون مبارز بر می‌آید این حمله سایبری به دلیل اقدام مجمع روحانیون مبارز در تحریم انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

در همین حال وب سایت خبری ارتش سایبری حزب الله نیز با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله سایبری در بیانیه‌ای عنوان کرد: ارتش سایبری حزب الله با استعانت از خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن اهداف خود در فضای سایبر در یک عملیات سایبری عده ای از سایت هایی را که در خط عناصر ضدانقلاب همراه و در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، این نماد مردم سالاری ایران اسلامی را تحریم کرده بودند را از دسترس خارج کرده. از همین نقطه این پیام را برای سایر این غافلان و بی بصیرتان می رساند که ارتش سايبري حزب الله به هیچ وجه فرصتی برای افرادی که با تفکرات کودکانه خود سعی بر ضربه زدن به ارزش های والای ایران اسلامی در فضای سایبر دارند قائل نخواهد شد و در اولین فرصت اینان بدانند که طعم حمله ارتش سایبری حزب الله را خواهند چشید.

ارتش سایبری ایران در ادامه این بیانیه با اشاره به سوابق سیاه مجمع روحانیون مبارز اعلام کرد: مجمع روحانیون مبارز یکی از تشکل‌های سیاسی بود که عملکرد سیاهی در فتنه 88 داشت. این گروه سیاسی به‌رغم تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیگیری اعتراضات از طریق مجاری قانونی، لزوم پایبندی به قانون اساسی، عدم اردوکشی خیابانی و...، نظام را متهم به تقلب در رأی مردم کردند و با فراخوان مردم به سطح خیابان‌ها و در پی آن کشتار ده‌ها نفر، قصد داشتند نظام را به سمت سراشیبی سقوط هدایت کنند.

مجمع روحانیون ماه‌ها و سال‌هاست که مسیر خودش را از خط اصلی نظام و انقلاب جدا کرده است و دیگر در راستای خط امام و رهبری حرکت نمی‌کند و این نا‌هماهنگی در انتخابات گذشته و حوادث پس از آن و همچنین موضوع گیری غیر منطقی و مغرضانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نمود بیشتری پیدا کرد.

منبع: عصرایران