Gerdab.IR | گرداب

بیانیه نمایندگان در حمایت از وزارت اطلاعات علیه تروریست‌های هسته‌ای:

برگ زرین دیگری به دفتر خدمتگزاری وزارت‌اطلاعات افزوده شد

تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۱

سربازان گمنام امام زمان اندوخته‌ای از تجربیات گران‌سنگ را به همت عالی خویش درآورده اند تا مقتدرانه و هوشمندانه، ترفندهای پیچیده بدخواهان را یکی پس از دیگری نقش بر آب سازند.

به گزارش گرداب، ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از اقدامات سربازان گمنام امام زمان ‌عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف اعلام کرده و  از افتخارآفرینی‌های آنان تقدیر و تشکر کردند.

متن این بیانیه که "علیرضا منادی"، عضو هیئت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سربازان گمنام امام زمانعجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف که مدال افتخارآمیز گمنامی بر سینه ستبرشان می‌درخشد، اینک با سپری کردن سه دهه مبارزه جدی با ایادی استکبار و توطئه‌گران داخلی و خارجی، اندوخته‌ای از تجربیات گران‌سنگ را به همت عالی خویش درآورده تا مقتدرانه و هوشمندانه، ترفندهای پیچیده بدخواهان و دشمنان ملت بزرگ ایران را یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب سازند.

در این راستا تازه‌ترین نمونه دستاورد و موفقیت دستگاه اطلاعاتی کشور که در مقابله با دشمنان این ملت و مخالفان پیشرفت علمی کشور، تبلور یافت، دستگیری تمام عوامل ترور نخبگان علمی و دانشمندان هسته‌ای بود که به رغم پیچیدگی و ظرافت‌های فراوان، از سوی نیروهای تیزهوش و ولایتمدار وزارت اطلاعات به حول و قوه الهی انجام و برگ زرین دیگری به دفتر قطور خدمتگزاری آنها افزوده شد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های وزارت اطلاعات، حمایت قاطع خود را از مبارزه بی‌امان ایشان با ایادی استکبار جهانی اعلام کرده و برای سربازان گمنام امام زمان‌عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف آرزوی توفیق روزافزون داریم.

منبع: فارس