Gerdab.IR | گرداب

قابلیت‌های جدید در تازه‌ترین نسخه اپلیکیشن اسنپ

قابلیت‌های جدید در تازه‌ترین نسخه اپلیکیشن اسنپ
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰

اپلیکیشن اسنپ در آخرین نسخه به روز شده از بهبود قابلیت چت با راننده خبر داد.

به گزارش گرداب، پیشرفت تکنولوژی تاثیرات زیادی را بر روی زندگی افراد مختلف گذاشته است و به نوعی گوشی‌های هوشمند را به یکی از ضروری‌ترین وسایل زندگی هر فرد تبدیل کرده است. با گسترش تکنولوژی و توسعه گوشی‌های هوشمند شرکت‌های ارائه دهنده سرویس درخواست آنلاین تاکسی نیز شکل گرفتند. هدف از تشکیل این شرکت‌ها تسهیل در خدمات تاکسیرانی به مسافران بود.
در داخل کشورهم استارتاپ‌هایی برای ارائه درخواست آنلاین تاکسی تاسیس شدند.

شرکت ایده گزین ارتباطات روماک با نام تجاری اسنپ که در سال ۹۳ تاسیس شد، یک شرکت ارائه دهنده سرویس درخواست آنلاین تاکسی در داخل کشور است. این شرکت برای ارائه خدمات سرویس درخواست آنلاین تاکسی، اپلیکیشن اسنپ را طراحی کرده است.

کاربران با استفاده از اپلیکیشن اسنپ می‌توانند پس از اتصال به اینترنت مقصد مورد نظرخود را روی نقشه مشخص کرده و سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنند و پس از مشاهده هزینه سفر، درخواست خودرو بدهند. از ویژگی‌های اپلیکیشن اسنپ می‌توان به امکان پرداخت نقدی و اعتباری، پشتیانی ۲۴ ساعته، امکان انتخاب سرویس با راننده خانم، سیستم امتیاز دهی و نظارتی هوشمند اشار کرد.
اپلیکیشن اسنپ دارای قابلیت درخواست پیک، سفارش غذا، خرید اینترنتی بلیت و ... است.

تعداد نصب فعال اپلیکیشن اسنپ

 اپلیکیشن اسنپ تا تاریخ مهر ماه در گوگل پلی حدود 10 میلیون، در کافه بازار 6 میلیون و در مایکت 4 میلیون بار دانلود و نصب شده است.

تغییرات در نسخه جدید

 از مهم‌ترین تغییرات تازه ترین بروزرسانی اسنپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• قابلیت «عجله دارم» برای افزایش احتمال قبول شدن سفر
• ‏اضافه شدن پروفایل به سوپراپ
• ‏ساختار و طراحی جدید صفحه اول
• ‏کارت پاسخ سریع در قابلیت چت با راننده
• ‏بهبود قابلیت چت با راننده
• ‏رفع مشکلات جزئی

اضافه شدن قابلیت عجله دارم

یکی از تغییراتی که در نسخه بروزشده اپلیکیشن اسنپ به آن اضافه شده، قابلیت عجله دارم است. کاربران می‌توانند با فعال کردن این گزینه در هنگام درخواست خودرو احتمال قبول شدن درخواست سفر خود را افزایش دهند.

ساختار و طراحی جدید صفحه اول

در جدیدترین بروزرسانی اپلیکیشن اسنپ، ساختار و طراحی صفحه اول برنامه تغییر و بهبود پیدا کرده است تا کاربران بتوانند راحت‌تر از امکانات و ویژگی‌های این اپلیکیشن استفاده کنند.

قابلیت‌های جدید در تازه‌ترین نسخه اپلیکیشن اسنپ
همچنین در این بروزرسانی قابلیت چت با راننده بهبود پیدا کرده است و مسافران می‌توانند از طریق چت با راننده در ارتباط باشند و از زمان رسیدن راننده به مبدا آن‌ها مطلع شوند. همچنین مشکلات جزئی برنامه نیز رفع شده است تا کاربران بتوانند به راحتی از این اپلیکیشن استفاده کنند.

قابلیت‌های جدید در تازه‌ترین نسخه اپلیکیشن اسنپ