Gerdab.IR | گرداب

سلطنت طلبان:

زنان زيبا امید ما برای براندازی نظام!

تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۰

چشم امید ما تنها به زنان و دختران زیبا و روشنفکر ایرانی است! که می دانیم بعد ۳۳ سال تنها این زیبایان می توانند کاری از پیش ببرند!

به گزارش گرداب، تلویزیون سلطنت طلب "ایران آریایی" در برنامه دیروز خود با فحاشی به طیف مرتبط با "نوری زاده" و "سازگارا" و افشای پول گرفتن آنها از سرویس های جاسوسی آمریکایی، تاکید کرد که این افراد عده ای بی خاصیت هستند.

"آرین وطن خواه" مجری برنامه شام‌گاهی این تلویزیون با لحنی بغض آلود اظهار داشت: « ۳۳ سال است که جمهوری اسلامی بر سر کار است و شما مردم فقط به فکر زندگی و خانواده خود هستید! آخر این چه وضعی است؟»

وی که چهره ای ناامید و خسته داشت ادامه داد: «ما عاشقیم و امیدمان در این مبارزه به هیچ کس نیست. چشم امید ما تنها به زنان و دختران زیبا و روشنفکر ایرانی است! که می دانیم بعد ۳۳ سال تنها این زیبایان می توانند کاری از پیش ببرند!»

وی هم‌چنین با حمله به گردانندگان کازینوها و کنسرت‌های لس‌آنجلسی آن‌ها را متهم کرد که برای نظام جمهوری اسلامی کار می کنند و از آنان خواست که خجالت بکشند از خودشان!

او که از حضور مردم در انتخابات مجلس بسیار عصبانی بود و مدام لبهای خود را می گزید، هم‌چنین با معرفی گروهی به نام "فرزندان رستم" که از طرفداران رضا ربع پهلوی هستند، اعلام کرد این گروه در چهارشنبه سوری جبران این ۳۳ سال روی گردانی مردم از پهلوی را با آتش زدن و انفجار خواهند داد!

حضور حماسی و همه جانبه ایرانیان که با لبیک به فرمان رهبری صورت گرفت چنان سیلی محکمی به گوش دشمنان این مرز و بوم کوفته است که تا مدتها زمان لازم است که بتوانند خود را پیدا کرده و باز در توهمات خیال پردازانه خود غوطه ور شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان