Gerdab.IR | گرداب

با اقدامات اطلاعاتی - امنیتی سربازان گمنام امام زمان؛

شناسایی و دستگیری عاملان ترور شهید مصطفی جنگی زهی

تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۱

وزارت اطلاعات با قاطعیت تأکید می‌کند که با هر گونه سناریویی برای فریب افکار عمومی و غائله‌آفرینی برخورد خواهد کرد.

به گزارش گرداب، وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی ترور ناجوانمردانه مولوی شهید مصطفی جنگی زهی، از علمای فرهیخته و استکبارستیز استان سیستان و بلوچستان در زمستان سال گذشته، شناسایی عوامل جنایت‌پیشه این ترور به طور جدی در دستور کار وزارت اطلاعات قرار گرفت.

اقدامات اطلاعاتی ـ امنیتی فشرده و همه جانبه سربازان گمنام امام زمان‌عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف به ویژه در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، به شناسایی عوامل اصلی آن جنایت منجر شد و با عملیات برق‌آسای صورت گرفته، تاکنون 15 نفر از تروریست‌ها و هسته‌های پشتیبانی‌کننده آنها بازداشت شده‌اند.
 
اطلاعات به دست آمده نشان‌دهنده دخالت مثلث شوم سازمان منافقین (در طراحی عملیات)، گرایش‌های انحرافی متصل به وهابیت (در صدور مجوز و اجرای عملیات تروریستی) و کمک‌های مالی برخی کشورهای مرتجع منطقه تحت حمایت امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در آن اقدام تروریستی است.
 
وزارت اطلاعات با عرض تسلیت مجدد به بازماندگان آن شهید به خون خفته و هشدار جدی به عوامل پشت پرده آن ترور ناجوانمردانه و ضمن اعلام اینکه هرگز نقش هیچ یک از اضلاع خبیث این جنایت را از یاد نخواهد برد و در موقعیت مناسب به اقدام مقتضی خواهد پرداخت، با قاطعیت تأکید می‌کند که با هر گونه سناریویی برای فریب افکار عمومی و غائله‌آفرینی برخورد خواهد کرد.