Gerdab.IR | گرداب

گويانيوز:

بايد بين خدا و جنبش سبز یکی را انتخاب كنيد!

تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

هدف جنبش سبز سرنگوني همين نظام اسلامي بود و شما نمي توانيد در همان حال كه خود را طرفدار جنبش سبز مي دانيد از اعتقاد به "نظام" و "انقلاب" دم بزنيد!

به گزارش گرداب، سايت گويانيوز كه به دليل وابستگي به سازمان "سيا" و درج آگهي استخدام براي اين سازمان در ميان اپوزيسيون به "سيانيوز" معروف است در مقاله اي به قلم امير سايه -نام مستعار منوشه امير- طي مقاله اي اعتقاد به خدا، نماز و روزه را "توهين به شعور تك تك مردم ايران و لگدمال كردن شرافت انساني"! دانسته است.

اين مقاله ضمن تقدير از مواضع "مهدي خزعلي" در حمايت از فتنه 88 به بخشي از اظهارات اخير وي كه در آن گفته بود: «... بايد نظام و انقلابم را از دست نامحرمان و غاصبان نجات دهم»، اعتراض كرده و خطاب به وي مي نويسد: هدف جنبش سبز(!) سرنگوني همين نظام اسلامي بود و شما نمي توانيد در همان حال كه خود را طرفدار جنبش سبز(!) مي دانيد از اعتقاد به "نظام" و "انقلاب" دم بزنيد!

در ادامه اين مقاله به بخش ديگري از اظهارات مهدي خزعلي كه گفته بود «به لطف خدا و با سوگند به خون ندا و سهراب و...» اشاره شده و خطاب به وي آمده است: آقاي خزعلي، اگر اعتقادي به خداوند و نماز و روزه داريد بايد حرفتان را پس بگيريد و پشت سر كشته شدگان بعد از انتخابات پنهان نشويد و از قول آنها سخن نگویيد و به شرافت انسان ها، چه قبل و چه بعد از مرگ احترام بگذاريد!

مقاله گويانيوز كه به قلم منوشه امير نوشته شده، تعريف دقيقي از فتنه 88 ارائه كرده است، چرا كه فتنه ياد شده در فاصله كوتاهي بعد از شروع آن از تمامي مباني ديني و اسلامي عبور كرد و همانگونه كه در مقاله گويانيوز آمده است، اعتقاد به خدا و معاد و نماز و روزه نمي تواند با جنبش سبز(!) -فتنه آمريكايي صهیونیستی 88- همخواني داشته باشد و اين نكته بديهي تر از آن است كه قابل انكار باشد.

اهانت به ساحت مقدس امام حسين‌علیه‌السلام، نفي وجود مبارك حضرت بقيه الله الاعظم‌ارواحنا لتراب مقدمه الفداء، آتش زدن مسجد، حذف قيد اسلام از گزاره "جمهوري اسلامي ايران" و ده ها اقدام مشابه ديگر كه حمايت آشكار موسوي و كروبي و خاتمي را در پي داشت، فقط چند نمونه از مجموعه شواهد و اسنادي است كه جاي كمترين ترديدي در ماهيت نه فقط غيرديني بلكه ضد اسلامي و ضد ديني فتنه 88 باقي نمي گذارد؛ بنابراين حاميان فتنه سبز نمي توانند از يكسو مدعي اعتقاد به خدا و اسلام باشند و از سوي ديگر كفش مديران بيروني و سران داخلي فتنه آمريكايي اسرائيلي 88 را جفت كنند!

برخورد حقارت آميز افرادي نظير منوشه امير صهیونیست با اينگونه افراد -كه به يقين از اعتقادات اسلامي خود دست نكشيده اند- مي تواند و بايد عبرت انگيز و درس آموز باشد.

منبع: کیهان