Gerdab.IR | گرداب

اعترافات ضد انقلاب به قدرت ايران

تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

مخالفین حکومت درک بسیار اشتباهی از انقلاب اسلامی ایران داشته اند. این انقلاب یکی از مردمی ترین انقلاب های تاریخ است و در بین چهار انقلاب برتر دنیا قرار دارد.

بی بی سی فارسی در برنامه ای به نام پرگار که به بررسي دلایل بقای جمهوری اسلامی پرداخته بود، با اعتراف مدعوین برنامه مبني بر جایگاه مردمی حکومت جمهوري اسلامي ایران مواجه شد.

در ابتداي این برنامه "جمشید اسدی"، استاد دانشگاه و عضو اپوزیسیون اظهار داشت: «در اوایل انقلاب با حضور شخصیتی به نام امام شیفتگی بین مردم و وی حاصل شد که باعث پیروزی انقلاب اسلامی گردید.»

اسدی ادامه داد: «دموکرات قرار نیست بقیه را بفهمد، زیرا که یک دموکرات نمی تواند همه را بفهمد!»

این تعریف وی باعث شد لحظاتی نظم جلسه با اعتراض بقیه حاضرین به هم بریزد.

وی در انتها با اعتراف به قدرت جمهوری اسلامی گفت: «نظام جمهوری اسلامی از عواملی که می تواند قدرت خودش را به اپوزیسیون تحمیل کند هنوز برخوردار است!»

"هوشنگ امیر احمدی"، ضدانقلاب تابلودار مقيم آمريكا اما نظر کاملا متفاوتی داشت. وی گفت: «مخالفین حکومت درک بسیار اشتباهی از انقلاب اسلامی ایران داشته اند. این انقلاب یکی از مردمی ترین انقلاب های تاریخ است و در بین چهار انقلاب برتر دنیا قرار دارد.»

امیر احمدی که به دلال برخی رابطه ها در بین ضد انقلاب معروف است افزود: «این انقلاب بومی بود، قبل از همه چیز اسلامی بود، مردمی بود و خواستهای عمیقی داشت. ایدئولوژی آن با مردم غریب نبود و ما اشتباه کردیم از روز اول که با آن برخورد کردیم و عظمت این انقلاب و مردم را نفهمیدیم. هیچ انقلابی در ظرف سی سال یا چهل سال از بین نرفته و جالب است که افراد لس آنجلس نشین می خواستند شش ماهه آن را سرنگون کنند. این انقلاب هم امکان ندارد بشود تغییرش داد.»

این استاد دانشگاه راتگرز آمریکا افزود: «ما جز منفی گرایی کاری نکردیم و هیچ پیام مثبتی برای مردم ایران نداشتیم. مردم ایران که مثل من خارج از کشور نیستند که همش بگویند لنگش کن! مسکن مهر واقعا پروژه مهمی است و ایجاد شرایط بهتر برای فقرا درست کرده است و این پروژه یکی از پروژه های کم نظیر در جهان است و بهداشت هم همینطور.»

وی با تقبیح تحریم انتخابات از سوی بخشی از اپوزیسیون اظهار داشت: «واقعیت این است که امروز که اینجا نشسته ایم چهار گزینه پیش پای ملت ایران نیست: وضع موجود ادامه پیدا کند که ممکن نیست! گزینه دوم انقلاب جدیدی شود که اگر این اتفاق بیافتد فاجعه ای اتفاق می افتد. سوم: دخالت بیگانگان و جنگ. اما بهترین گزینه از نظر من انتخابات و اصلاحات در چهارچوب قانونی است. از تحریم چه عایدی به دست می آورید؟ این شوکی که از رای دادن آقای خاتمی ایجاد شده بود خیلی عجیب بود! آقای خاتمی برای این نظام است و درون نظام با همه دعواهایی که می کنند روی نظام در یک خط هستند و جمهوری اسلامی را می خواهند. امروز مردم ایران انقلاب دوباره نمی خواهند بلکه اصلاحات در چهارچوب همان جمهوری اسلامی را می خواهند!»

این گفته وی باعث به هم ریختن جلسه شد.
امیراحمدی با انتقاد به نشست اپوزیسیون در استهکلم گفت: «اینها چند روز رفتند به سر و کله هم زدند تا بالاخره به نتیجه برسند که باید انتخابات آزاد برگزار شود! واقعا زحمت کشیدند!»

امیراحمدی در انتها با ناامیدی از عملکرد ضد انقلاب اظهار داشت: «طبقه خواهان دگرگونی یا سقوط جمهوری اسلامی چندان اقشار دیگر را نمی فهمد!»

منبع: باشگاه خبرنگاران