Gerdab.IR | گرداب

طرح وهابی ها برای انفجار حرم حضرت رقیه سلام الله علیها

تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

به محض رسیدن این فکس به تولیت حرم مطهر حضرت رقیه سلام الله علیها، مسئولان این تولیت نامه را به سازمان اطلاعات و امنیت سوریه تحویل دادند تا اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

به گزارش گرداب به نقل از شیعه آنلاین، اخبار رسیده از دمشق پایتخت سوریه حاکی از آن است که وهابی های مقیم سوریه که از سوی عربستان سعودی و قطر حمایت می شوند و چند ماهی است که به جان حکومت سوریه افتاده‌اند، با ارسال فکس به دفتر تولیت حرم مطهر حضرت رقیه سلام الله علیها تهدید کرده اند که در آینده ای نزدیک این حرم مطهر را بمب گذاری و منفجر خواهند کرد.

در همین راستا مؤسسه بین المللی "منظمة اللاعنف الاسلامية" که در زمینه حمایت و دفاع از حقوق شیعیان در سراسر جهان فعالیت می‌کند نیز با انتشار بیانیه ای، خبر رسیدن این فکس تهدید آمیز به دفتر تولیت حرم حضرت رقیه را تأیید کرد.

گفته می شود به محض رسیدن این فکس به تولیت حرم مطهر حضرت رقیه سلام الله علیها مسئولان این تولیت نامه را به سازمان اطلاعات و امنیت سوریه تحویل دادند تا اقدامات لازم برای یافتن منبع ارسال آن و نیز مقابله با هرگونه عملیات احتمالی را اتخاذ کنند.

این تهدید در حالی انجام شده که حدود یک هفته پیش امام جماعت حرم مطهر حضرت رقیه سلام الله علیها و حدود یک ماه پیش امام جماعت حوزه علمیه زینبیه در منطقه "سیده زینب" سوریه، از سوی افراد تروریست ترور و به شهادت رسیدند.