Gerdab.IR | گرداب

تحلیلگر رژیم صهیونیستی: خامنه‌ای خمینی دیگر است

تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۱

دشمنان نباید از یاد ببرند که تکرار خطای گذشته ایران را مقاوم تر و نتایج را مانند جنگ عراق بسیار وحشتناک و غیر قابل تصور رقم خواهد زد.

به گزارش گرداب به نقل از رویداد، هاآرتص یادآور شد مشی سیاسی رهبر انقلاب مانند امام خمینی قاطعانه و تغییر ناپذیر است. هاآرتص بیان کرد که نقش آیت الله علی خامنه ای و گارد انقلابی وی در تصمیم گیری هسته ای ایران نافذ است. همچنین تیم مذاکره کننده به سرپرستی سعید جلیلی، نیز تحت فرمان خط رهبری این کشور است؛ پس به طور قطع، اگر چنانچه تغییری در همکاری های ایران صورت بگیرد به علت تهدیدهای نظامی اسراییل و یا تحریم ها علیه ایران نیست، بلکه هر تغییر و همکاری بنا به خواست رهبر ایران است. کارشناسان اعلام کرده اند هرگونه تغییر موضعی تحت نظارت و فرمان رهبر ایران است.

تنظیم کنندگان این گزارش اعلام کردند: با توجه به پیشینه ایران در اعلام آتش بس، همانطور که رهبر پیشین انقلاب اسلامی ایران، [حضرت] روح الله خمینی، در جنگ با عراق در سال 1988، در ابتدا همه سختی ها را تحمل کرده و بعد به یکباره اعلام آتش بس کرد، می توان انتظار داشت آیت الله خامنه ای هم چنین رفتاری را در برابر تحریم ها داشته باشد.

نویسنده این یادداشت که کاملا رویه خصمانه و جنگ طلبانه رژیم اشغالگر قدس در برابر ایران را به تصویر کشیده است سپس می افزاید: پس به جای پافشاری بر توقف غنی سازی بهتر است حلقه تحریم ها را تنگ تر کنیم. این درست همان نقطه غلط تحلیلی صهیونیست ها درباره ایران است، چرا که رهبر معظم انقلاب چندی قبل اعلام کردند که دیگر شرایط صلح امام حسن تکرار نمی شود و در صورت ادامه فشار قیام حسینی منتظر تحولات خواهد بود.

خوب است که دشمنان ایران اسلامی با در نظر گرفتن چنین مبنایی در تحلیل جامعه ایران و تاثیر گذاری رهبری معظم انقلاب از یاد نبرند که سالیان قبل همان استقامت امام خمینی منجر به فروپاشی کامل رژیم صدام حسین شد و تکرار خطای گذشته ایران را مقاوم تر و نتایج را مانند جنگ عراق بسیار وحشتناک و غیر قابل تصور رقم خواهد زد.