Gerdab.IR | گرداب

بازی آن‌لاین "شلیک به مرتد" تولید شد

تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۱

در واکنش به توهین خواننده مرتد به ساحت امام هادی علیه السلام بازی آن‌لاین شلیک به مرتد تولید و به صورت رایگان در فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش گرداب، در واکنش به تقدس زدایی و هتک حرمت امام دهم شیعیان، حضرت علی نقی، امام هادی علیه السلام به وسیله خواننده مرتد و اثبات ارتداد وی بر اساس حکم مراجع تقلید، بازی فلش "شلیک به مرتد" از سوی مؤسسه هنر ناب اسلامی تولید شده و به صورت رایگان و آنلاین در فضای مجازی قرار گفت.

در این بازی فلش، تمام محبین اهل بیت علیهم السلام که بر اساس دغدغه و غیرت دینی، پس از اطلاع از تولید اثر موسیقایی شیطانی خواننده ملعون و اهانت وی به امام علی النقی علیه السلام در متن و تصویر تبلیغ آن، می‌توانند با شلیک به این نماینده شیطان، برای کشتن او تمرین کنند.
 
مؤسسه هنر ناب اسلامی تولیدکننده این بازی فلش در واکنش به این هتک حرمت در مدت زمانی کمتر از ده روز، این اثر را تهیه و در روز شهادت غریب سامرا، بر روی اینترنت قرار داد.

هدف اصلی این بازی، نمایش انزجار عمومی شیعیان از چنین رفتارهای حرمت شکنانه و اعلام آمادگی همه جانبه برای اجرای حکم قتل برای این مرتد ملعون است. بدیهی است شاهین نجفی و هر عنصر خودفروخته دیگری که به پیامبر اسلام صلوات الله علیه و اهل بیت ارجمندش علیهم السلام توهین کند، ‌باید هر لحظه در انتظار به درک واصل شدن خویش به وسیله مسلمانان غیور بوده و مانند سلمان رشدی کثیف، تا آن لحظه زندگی مخفی و حقارت باری را متحمل شود.

در این بازی، استودیوی بنگاه دروغ پراکنی روباه مکار، یعنی بی بی سی، به عنوان فضای بازی در نظر گرفته شده و اسامی برخی حامیان جریان تقدس زدایی و توهین به اهل بیت از جمله BBC ، بالاترین، فیس بوک، شبکه من و تو، صدای آمریکا، گوگل پلاس و توئیتر به همراه نماد رژیم غاصب صهیونیستی در این فضا ملاحظه می شود. همچنین چهره‌ای از خواننده مرتد که میکروفونی در دست دارد به عنوان مترسک این دست‌های پشت پرده به عنوان شخصیت هدف شلیک طراحی شده است.

بازی آنلاین شلیک به مرتد علاوه بر انتشار رایگان در فضای مجازی، در نرم افزار چندرسانه‌ای "پیشوای هدای" ویژه امام هادی علیه السلام که به زودی از سوی مؤسسه هنر ناب اسلامی عرضه خواهد شد،‌ ارائه می‌‌شود.

علاقه‌مندان برای دانلود این بازی به پایگاه مؤسسه هنر ناب اسلامی مراجعه کنند.

منبع: فارس