علیرضا نوری زاده:

اسرائیل جز خدمت به ملت ایران کاری انجام نداده است!

اسرائیل جز خدمت به ملت ایران کاری انجام نداده است!
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۱

چرا ملت و مسئولین جمهوری اسلامی با اسرائیل دشمنی می‌کنند تا اسرائیل هم مجبور شود صد جور دشمنی علیه ایران انجام بدهد، دانشمندان هسته ای ایران را به قتل برساند و تأسیسات مهم ایران را در معرض تهدید و انفجار قرار بدهد؟

به گزارش گرداب، "علیرضا نوری زاده"، روزنامه نگار و مجری تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" (ChannelOne) با ابراز تأسف از اسرائیل ستیزی ملت ایران و مسئولین نظام، مدعی شد: «رژیم صهیونیستی جز خدمت به ملت ایران کاری انجام نداده است!»

نوری زاده در ادامه خوش خدمتی‌های خود به رژیم صهیونیستی مدعی شد: «ما هیچ دشمنی با اسرائیل نداریم. اسرائیل جز خدمت به سرزمین و ملت ایران کاری انجام نداده است[!] چه لزومی دارد این دشمنی وجود داشته باشد؟ همین اسرائیلی‌ها چه خدمات بزرگی در درمان بیماران و توسعه خدمات کشاورزی به ملت ایران انجام دادند، به گفته دوستانم، خدا پدر این اسرائیلی‌ها را بیامرزد[!]»

وی که همکاری خوبی با سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد، با اعتراف به ترور دانشمندان هسته ای ایران به دست تروریسم دولتی اسرائیل گفت: «چرا ملت و مسئولین جمهوری اسلامی با اسرائیل دشمنی می‌کنند تا اسرائیل هم مجبور شود صد جور دشمنی علیه ایران انجام بدهد، دانشمندان هسته ای ایران را به قتل برساند و تأسیسات مهم ایران را در معرض تهدید و انفجار قرار بدهد؟ چرا باید با اسرائیل دشمنی کنیم که آن‌ها هم علیه ما در سازمان‌های بین‌المللی لابی گری بکنند و ضرر برسانند؟»
 


نوری زاده در ادامه بدون اشاره به رابطه خوب رژیم پهلوی با آمریکا که ثمره آن جز وابستگی کشور به استعمارگران و عقب افتادگی ایران در عرصه های سیاسی، اقتصادی، علمی، تکنولوژی، پزشکی، اجتماعی، فرهنگی و... نبوده است، مدعی شد: «ما اصلا نباید با آمریکا دشمنی داشته باشیم. این کشوری است که در جهان حرف اول را می‌زند[!] نباید در مقابلش ایستاد. ای کاش ایران با آمریکا رابطه داشت، آن وقت می‌دیدید که ایران چقدر از نظر اقتصادی و سیاسی و تکنولوژی پیشرفت می‌کرد[!] چه لزومی دارد این دشمنی‌ها ادامه پیدا کند؟[!]»

منبع: جام نیوز