Gerdab.IR | گرداب

آقاي تاج زاده! ما با خميني و مرجعيت مشكل داريم

تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۸۹

يك سايت حامي آشوب و براندازي در واكنش به نامه عضو دوزيست حزب مشاركت و سازمان مجاهدين (انقلاب) تاكيد كرد او براي توبه حقيقي! بايد مواضع صريح تري عليه امام و فقه اسلامي اتخاذ كند.

به گزارش گرداب روزنامه کیهان نوشت، به دنبال انتشار نامه مزورانه اي از سوي تاج زاده كه در آن با وجود تظاهر به طرفداري از امام، با رويكرد ارتداد سياسي مواضع صريح امام خميني در قبال گروهك نهضت آزادي، سيدكاظم شريعتمداري و... زير سوال برده شده بود، سايت «تحول سبز» نوشت: دلاور سبز، آقاي تاج زاده، نوشتار سنت شكنانه شما را ارج مي نهيم و لابد برخي دوستانتان آشفته شده و بر شما شوريده اند كه «چرا اين در گشودي كه دروازه براندازي» (اما) چه فرق ميان رهبر دوم و اول.

مگر برخورد با آيت الله شريعتمداري و بازرگان و اشغال سفارت آمريكا كه از آن عذرخواهيد جز به اشارت خميني بود؟ مگر درباره جنگ (با صدام) نگفت حتي براي يك لحظه هم نادم و پشيمان نيستم؟ مگر او حكم قتل سلمان رشدي را نداد؟ نمي توان سبز بود و منتظري را ستود اما چشم بر اين واقعيت بست كه خميني او را ساده لوح خواند و بركنار كرد.

خميني بود كه مجاهدين خلق (منافقين) را چون به قانون اساسي رأي نداده بودند، از ورود به انتخابات رياست جمهوري منع كرد ... ما به شما و امثال خاتمي فرصت داديم و او ضعيف عمل كرد. او ما را در 16 آذر افراطي خواند و به تازگي يخش آب شده است.

اين سايت ضد انقلابي اضافه كرد: برادر دليرم (!) نوشته اي كه علما و مراجع منتقد وضع موجودند. تو را به خدا ما را پي نخود سياه نفرست!... ما براي خلع سلاح بسيجي ها در خيابان فرياد مي زديم «بسيجي واقعي همت بود و باكري» اما اين پتك همواره بر سرمان بود كه آيا به راستي آنها بسيجيان واقعي بودند؟ وقتي به قول كيهان در وصيت نامه 80 درصد شهدا تاكيد بر حجاب زنان و پيروي از رهبر را مي خوانيم، انتظار داري از باكري و همت، كاوه و رستم بسازيم؟ كم بودند بسيجياني كه ما را ارشاد مي كردند و در جبهه شهيد شدند؟ من برخلاف شما معتقدم آنچه امروز در جريان است، لب لباب فقه و ولايت فقيه و اسلام ناب اسلام است. اين ذات اسلام فقاهتي است. عملكرد حكومت عين اسلام فقاهتي و واجب است. فقه واقعاً همين است.