Gerdab.IR | گرداب

۸۰ هزار نفر در سکوت جان می‌سپارند؛

نقش شبکه‌های اجتماعی در شکستن بایکوت فجایع انسانی

تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

بازهم خبر از مظلومیت شیعیان و کشتار مردمی مظلوم است، نه در لبنان، نه غزه، نه بحرین نه کوبانی و نه میانمار؛ «نبل» و «الزهراء» دو شهرکی که کمتر کسی می‌داند در کجای نقشه جغرافیا قرار دارد.

به گزارش گروه بین الملل گرداب: از شعب ابیطالب محمدی تا کربلای حسینی ... شیعیان دو شهر «نبل» و «الزهراء» 4 سال است تمام کلمات این کتاب را واژه به واژه با شعار «هیهات منا الذله» فریاد می زنند.

 4 سال است 80 هزار مسلمان دو شهرک واقع در سوریه فریاد کمک‌شان بر سر طرفداران حقوق بشر بلند است اما گوشی نمی‌شنود، آنهم در عصر ارتباطات!

 





نقش شبکه‌های اجتماعی در شکستن بایکوت فجایع انسانی

نقش شبکه‌های اجتماعی در شکستن بایکوت فجایع انسانی

راهپیمایی کودکان شیعه شهر نبل و درخواست آب و غذا از جهانیان-1392


راهپیمایی‌ کودکان و درخواست کمک‌شان برای آب و غذا پس از 2 سال بی‌نتیجه بوده است؛ چراکه آنها تا امروز در محاصره تروریست‌ها مانده‌اند.

4 سال از محاصره 80 هزار مسلمان می‌گذرد؛ 4 سال محاصره بدون تأمین مواد غذایی، دارویی و بهداشتی، کمتر خبری هم از وضعیت این 80 هزار نفر در رسانه‌ها منتشر می‌شود، چراکه شهرک‌ها در محاصره کامل هستند، همین چندی پیش بود که صفحه اطلاع‌رسانی‌ از وضعیت مردم دو شهرک «نبل» و «الزهراء» در فیس بوک بسته شد.

در این 4 سال صدای هیچ کدام از مدافعان حقوق بشر نیامده است، کمتر کسی می‌داند «نبل» و «الزهراء» در کجای نقشه جغرافیا واقع شده است.

اما وظیفه جوانان انقلابی امروز که از نسل همت، باکری و چمران هستند چیست؟! وقتی راه‌ دور است و اذن مقابله تن به تن نیست، کسی هم مجال جنگ چریکی نمی‌یابد؟ باید سکوت کرد و دست روی دست گذاشت تا اذن جهاد نظامی برسد؟

«اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است»! عمق استراتژیک این جمله راهبردی را فقط گوینده آن می‌داند، کسی که ولی امر مسلمین جهان است.

 

هل من ناصر ینصرنی

نقش شبکه‌های اجتماعی در شکستن بایکوت فجایع انسانی


نقش شبکه‌های اجتماعی در شکستن بایکوت فجایع انسانی


نقش شبکه‌های اجتماعی در شکستن بایکوت فجایع انسانی


نقش شبکه‌های اجتماعی در شکستن بایکوت فجایع انسانی


 شلیک بیش از 60 موشک به فاصله 30 دقیقه-مرداد 1394


چهارمین روز از مرداد سال 1394 به فاصله تنها نیم ساعت گروه‌های تروریستی تکفیری دو شهرک شیعی «نبل» و «الزهراء» را با بیش از 60 موشک و خمپاره گلوله باران کردند و بازهم هیچ کس نشنید!

این 60 موشک بر سر مردمانی فرود آمده است که حتی از وسایل بهداشتی اولیه محروم هستند چه برسد به تجهیزات پزشکی و درمانی.

 

*وقتی راه جهاد نظامی بسته است وظیفه چیست؟

اکنون در دست هر جوان ایرانی یک سلاح است، سلاحی که می‌تواند بایکوت رسانه‌های غرب و شرق را نسبت به بروز فجایع انسانی بشکند و از آن در جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی استفاده شود. درست رو در رو و از طریق ارتباط مستقیم؛ مردم با مردم، از تمام نقاط دنیا بدون نیاز به رسانه‌های وابسته.

 

گر مرد رهی بسم الله ...


نقش شبکه‌های اجتماعی در شکستن بایکوت فجایع انسانی


در همین خصوص کمپینی در شبکه‌های اجتماعی برای همدردی با مردم «نبل» و «الزهراء» و همچنین رساندن صدای مردم مظلوم این دو شهرک به مجامع بین‌المللی، راه اندازی شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این کمپین می‌توانند تصاویر، دلنوشته، شعر، یادداشت، کلیپ و مطالب مختلف خود را با هشتگ «#نبل_و_الزهراء_را_آزاد_کنید»، «#Free_Nubl_and_Al_Zahra»، «#حررو_النبل_و_الزهرا» و «#النبل_الزهرا_حر‌ة» در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، افسران، گوگل پلاس، فیس‌بوک و توئیتر منتشر کنند.

نکات بکارگرفته شده برای اقدام هماهنگ کاربران شبکه‌های اجتماعی در ادامه می‌آید:

1- کاربران می‌توانند برای داغ شدن مطلب به اشتراک گذاشته در گوگل پلاس باید زبان صفحه خود را به انگلیسی تغییر داده و سپس مطالب مربوط را با هشتگ «#Free_Nubl_and_Al_Zahra» منتشر کنید.

2- با عضویت در گروه‌های مرتبط و مدافع حقوق بشر بین‌المللی و به اشتراک گذاشتن مطلب‌ خود مخاطبان بیشتری از سراسر جهان داشته باشند و مطالب خود را در گروه‌های فوق منتشر کنند.

3- کامنت گذاری ذیل مطالب مرتبط با موضوع حقوق بشر و استفاده از هشتگ‌های فوق یکی دیگر از روش‌هایی است که می‌توان از این طریق فریاد 80 هزار مسلمان محاصره شده از سوی تروریست‌ها را به گوش مدافعان حقوق بشر رساند.

نقش شبکه‌های اجتماعی در شکستن بایکوت فجایع انسانی

به گزارش فارس، شهرک‌های نبل و الزهراء از توابع منطقه «اعزاز» در استان حلب سوریه و در 20 کیلومتری شمال غربی شهر حلب و 40 کیلومتری مرزهای ترکیه واقع شده‌اند.