Gerdab.IR | گرداب

تخفیف روز خبرنگار میل سرور ایرانی!

تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

سرویس نرم افزاری رایانا به مناسبت روز خبرنگار میزبانی ایمیل خود را با ۳۰درصد تخفیف برای خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در نظر گرفته است.

به گزارش گرداب از مهر، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار می‌توانند سرویس میزبانی ایمیل رایانا را با ۳۰درصد تخفیف برای خبرنگاران و همکارانشان فعال کنند.
 
سرویس میزبانی ایمیل این امکان را به سازمان‌ها و شرکتها می‌دهد تا از دامنه دلخواه خودشان، ایمیل ارسال و دریافت کنند.
 
از طریق سرویس میزبانی، شرکتها می‌توانند با نام دامنه یا شرکت خودشان به تعداد نامحدود نام کاربری ‎ yourname@yourcompany.com بسازند و ارسال و دریافت ایمیل داشته باشند.
 
سرویس نرم‌افزاری رایانا که به زبان فارسی است، محدودیتی در ارتقای حجم فایل پیوستی و ظرفیت فضا ندارد و دارای سرویس دریافت ایمیل با پیامک است.
 
از جمله مزایای سرویس میزبانی رایانا می‌توان ارسال پیامک و فکس از طریق همان سامانه کاربری و دریافت پشتیبانی تلفنی و ایمیلی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته اشاره کرد.
 
همچنین از طریق برنامه موبایلی که همزمان با فعال‌سازی سرویس در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، از هر مکانی می‌توان به ارسال و دریافت ایمیل و ارسال پیامک و فکس اقدام کرد.
 
علاقمندان به فعالسازی این سرویس و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از امروز به مدت یک هفته با شماره تلفن ۶۴۰۶۳۱۶۳ تماس بگیرند و یا از طریق ایمیل Info@rayana.ir درخواست خود را ارسال کنند.