Gerdab.IR | گرداب

مقام صهیونیست مدعی شد:

اسرائیل هدف حملات ایران قرار گرفته!

تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۴

یکی از مقامات ارشد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که اسرائیل هدف حملات سایبری ایران و گروه حماس قرارگرفته است

به گزارش گرداب از باشگاه خبرنگاران جوان،یکی از مقامات ارشد ارتش رژیم صهیونیستی که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد که حمله سایبری هفته گذشته به وزارت جنگ این رژیم نمونه‌ای از جنگ سایبری است که اسرائیل هر روز با آن مواجه است. این مقام صهیونیستی در مصاحبه‌ای با تایمز اسرائیل تاکید کرد که اسرائیل همواره هدف حملات سایبری دشمنان خود قرار می‌گیرد.
 
وی گفت: در جریان عملیات صخره سخت در سال گذشته حملات سایبری به اوج خود رسید و در این بازه زمانی با چالش‌هایی مواجه شدیم که پیش از این تجربه رویارویی با آن را نداشتیم. این حملات توسط تمام گروه‌ها مانند حزب‌الله، حماس، هکرهای فلسطینی و ایران صورت گرفت.
 
هرچند از میزان موفقیت حملات اینترنتی به سرورهای رژیم صهیونیستی خبری از سوی مقامات این رژیم منتشر نشده است اما اذعان مقامات رازدار اسرائیلی به چنین حملاتی بیانگر جدی بودن آنها است.
 
پیش از این موشه یعلون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز مدعی شده بود هکرهای سایبری ایران تاسیسات نظامی و اقتصادی این رژیم را هدف حمله قرار داده‌اند. وی در ادامه حزب‌الله را نیز به آغاز حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی متهم کرد و گفت: مشخص است که درحال حاضر فضای سایبری به میدان جنگی این گروه تبدیل شده است.
 
یعلون با تاکید بر اینکه ارتش و زیرساختهای اسرائیل باید از لحاظ دفاعی تقویت شوند گفته بود: هکرها می‌توانند به ما آسیب برسانند، اما ما نیز باید حملات آنها را تلافی کنیم. مشکل آنجاست که این هکرها ردپایی از خود به جای نگذارند.