در اینستاگرام؛

باز هم توهین مهدی خزعلی به رای مردم/ خندوانه برنامه حکومتی است؛ امین حیایی هم «دلقک دربار» است

باز هم توهین مهدی خزعلی به رای مردم/ خندوانه برنامه حکومتی است؛ امین حیایی هم «دلقک دربار» است
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴

یکی از چهره های شاخص فتنه 88 بعد از پایان برنامه شب گذشته خندوانه باز هم این برنامه را به حاشیه برد.

گروه شبکه های اجتماعی گرداب: مهدی خزغلی از چهره های شاخص فتنه 88 باز هم در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی برنامه خندوانه را به چالش کشید. او ضمن توهین دوباره به امین حیایی و ملقب کردن او به «دلقک دربار» وطرح مساله ای مشابه به دعواهای مسابقه استندآپ کمدی حیایی و ژوله، بعد از برنامه دیشب نیز از مخاطبین خود خواست تا بجای علی مسعودی به امیرمهدی ژوله رای دهند.


خزعلی در اینستاگرام خود نوشت:


«دوستان؛ این مرحله را جدی بگیرید، من با عرض معذرت از کمدین عزیز "علی مسعودی" به خاطر رفتار غیر اخلاقی و تحمیل عقیده توسط جناح حاکم و حزب پادگانی باز هم به "امیر مهدی ژوله" رای می دهم!

این رای را به خاطر گرامیداشت عزیزانی می دهم که 8 سال از نوامیس ما جانانه دفاع کردند و چون با دستان بسته به دیدار یار رفتند، قاعدین که رنگ جبهه ندیده بودند، کاری کردند که نوامیس ما نه تنها در کشورهای خلیج که در شهر مقدس مشهد به حراج گذاشته شوند، من به احترام او که ایستاد و نام دلاور مردان این سرزمین را پاسداشت به " ژوله " رای می دهم!

بار قبل می خواستم به "دلقک دربار" "نه" بگویم، تا کسی دیگر تن به این کار ندهد و جرات نکند شهیدان ما را خائن و فتنه گر بخواند!

اما این بار می خواهم به رفتار ناشایست جناح حاکم در یک مسابقه طنز "نه" بگویم، آنها یک بار جلوی ضبط برنامه را گرفتند و به شب دیگری موکول کردند، تا سناریوی حزب پادگانی به روی صحنه بیاید! و آنقدر زشت و رسوا خود را بر مردم تحمیل کردند که بوی گندش فضای طنز را آلوده کرد.

امیر مهدی ژوله را مجبور کردند که حد اقل سه بار از رقیب قبلی - دلقک دربار - تجلیل کند و خود را در برابر او خوار و خفیف سازد! و چون علاقه مردم را به رنگ سبز می دانستند، علی مسعودی را در اتومبیل سبز قرار داده و ژوله را در فولکس نارنجی، که خدای ناکرده تداعی نشود که "ژوله" سبز است!

رامبد جوان را نیز مجبور کردند که اعلام دارد:" خنداوانه به هیچ جناح سیاسی وابستگی ندارد!" و از حرکت خود جوش مردم در گفتن "نه" به بازیگر "اخراجی ها و قلاده های طلا" به بد اخلاقی تعبیر کردند!

و دم خروس دیگر، زیر نویس های برنامه بود که مکرر تاکید می کرد که به بازی آنها رای دهید، نه زندگی هنری شان، به عبارتی می دانند که زندگی هنری "بازیگر جناح حاکم" رای نمی آورد!

اینبار به خاطر همه تحمیل ها، تحقیر ها، دخالت حزب پادگانی در نظرات مردم و برای تادیب صدا و سیما باز به "ژوله" رای می دهیم و از "علی مسعودی" عذر می خواهیم.

در مسیر اصلاحات مدنی و اجتماعی، هر جا که به ما اجازه رای و نظر دادند، موظفیم حضور پیدا کنیم و تمرینی برای بهبود وضع جامعه انجام دهیم، تحریم خودروسازی های داخلی یکی از موفقیت های مردم بود و خندوانه باید یک موفقیت دیگر باشد»


خندوانه سوژه روز اصلاحات مدنی و اجتماعی اهالی فتنه


البته این رفتار خزعلی برای مردم تازگی ندارد. او و همفکرهایش در سال 88 نیز به اسم اصلاحات مدنی و اجتماعی و بدون احترام به مردم و رای آنها سعی کردند تا با متشنج کردن فضای جامعه به آرزوها و امیال شخصی خود نایل شوند و به دنبال آن آرای مردم را نیز مصادره به مطلوب کنند؛ اتفاقی که امروز نیز به شکلی دیگر شاهد آن هستیم.

پست خزعلی درحالی منتشر شد که شب گذشته امیرمهدی ژوله نویسنده و طنزپرداز ایرانی در برنامه خندوانه نسبت به اتفاقاتی که در مسابقه قبلی افتاد ابراز نارضایتی کرد و گفت برخی نسبت دادن‌ها و برچسب زدن‌ها کام ما و برنامه را تلخ می‌کند. رامبد جوان نیز که این روزها برنامه اش ناخواسته به واسطه اظهارنظرهای شخصی عده ای مشخص گرفتار حاشیه شده است از اتفاقات اخیر اعلام برائت کرد و گفت ما و خندوانه متعلق و حامي هيچ حزب و جناح و جرياني نيستيم.