Gerdab.IR | گرداب

فرمانده کل سپاه:

شهید همدانی فتنه 88 تهران را جمع کرد

تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۴

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی و جهاد و مبارزه ادامه دارد و تا دشمنانی مانند امریکا و اسرائیل و این تکفیری‌های خدانشناس را داریم، جهاد و مبارزه با اینها تا ظهور آقا امام زمان (عج) ادامه دارد.

به گزارش گرداب از مشرق، سردار سرلشکر جعفری در حاشیه مراسم وداع با پیکر مطهر شهید حاج حسین همدانی افزود: شهید همدانی از پیشکسوتان جهاد و مبارزه بود، این شهید بزرگوار عمر خود را در راه انقلاب اسلامی و اسلام صرف کرد و در آخر هم اجرش را گرفت.

وی با بیان اینکه شهید همدانی ویژگی ها و توانمندی های خاصی داشت گفت: شهید همدانی در هدایت عملیات های دفاعی و سخت نظامی از ابتدای جنگ و بعد از جنگ در اداره سپاه استانی و مسائل ناامنی و امنیت کشور حضور فعال داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: شهید همدانی در فتنه 88 فرمانده سپاه تهران بود و او بود که ماجرای عاشورا و فتنه 88 تهران را جمع کرد.

وی با بیان اینکه شهید همدانی بسیار مردم‌دار و مهربان بود گفت: اعتقاد خاصی به استفاده و به‌کارگیری نیروهای جوان در عرصه های گوناگون داشت، شهید همدانی در جنگ نرم هم توانمندی داشت و کار فرهنگی می کرد و یک چهره فرهنگی واقعی بود و در مجموع این توانمند‌ی‌های بالا بود که در سن 65 سالگی باز هم دست از مبارزه و جهاد برنمی‌داشت.