Gerdab.IR | گرداب

بیایید به انتفاضه سوم بپیوندیم+تصاویر

تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴

بیش از ۱۰ روز از آغاز انتفاضه سوم می‌گذرد و صدای مقاومت ملت مظلوم فلسطین در فضای مجازی پیچیده است؛ آزادگان جهان با انتشار تصاویر، فیلم‌ها و عکس‌ نوشته ها این صدا را به گوش جهانیان می‌رسانند.

به گزارش گرداب از خبرگزاری فارس؛ 10 ثانیه ... تنها چیزی کمتر از 10 ثانیه برای یک فلسطینی فراهم است تا چاقوی خود را بر بدن بیشترین تعداد ممکن از صهیونیست‌ها فرود آورد. مهم نیست که چند نفرشان کشته می‌شوند؛ مهم این است که هرچه بیشتر، طعم تلخ خنجر فلسطینی را بچشند تا حتی اگر زنده ماندند تا آخر عمر از هر کودک فلسطینی نیز دیوانه وار بهراسند.

گروه‌های فلسطینی در بیانیه‌ای شنبه 18 مهر را روز خشم و آغاز انتفاضه سوم برای آزادی مسجدالاقصی و تمامی خاک فلسطین اعلام کردند. گروه‌های فلسطینی تحت نام «فرماندهی انتفاضه سوم»، گردا‌ن‌های مسلح را به حضور در خیابان‌ها و همچنین افزایش عملیات‌های حمله به صهیونیست‌ها با چاقو دعوت کرد.

بیش از 10 روز از آغاز انتفاضه سوم می‌گذرد؛ صدای مقاومت ملت مظلوم فلسطین در فضای مجازی پیچیده است و آزادگان جهان با انتشار تصاویر، عکس‌نوشت‌ها و استفاده از هشتگ‌های «#الانتفاضة_انطلقت»،  «#الانتفاضة_الثالثة»، «#فلسطین_تنتفض»، «#شروع_انتفاضه» و «انتفاضه_سوم» در شبکه‌های اجتماعی صدای مقاومت فلسطینیان در انتفاضه سوم را به گوش جهانیان می‌رسانند.

تصاویری که رسانه‌های غربی از انتشار آن سر باز می‌زنند فقط از طریق شبکه‌های اجتماعی مخابره می‌شود و مدعیان مدافع حقوق مظلومان نیز حرفی به میان نمی‌آورند:

 

وقتی بی‌عدالتی قانون می‌شود، مقاومت وظیفه است

اگر امروز موسی (ع) در سرزمین‌های اشغالی بود!

 

انتفاضه 2015

 

 

یکی از قهرمانان انتفاضه سوم، اسراء عابد زن جوان فلسطینی است که با حجاب خود در برابر سربازان جنایتکار و تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی ایستاد و آنان به وی در حالی که فریاد الله اکبر سر می‌داد شلیک کردند.

 

کسانی که به دیگران ظلم و ستم می‌کنند برای همیشه در ترس زندگی خواهند کرد

 

انتفاضه آغاز شده است

 

هدف کاملاً واضح و مشخص است، هدف محو اسرائیل از روی زمین است...

آزمایش موشک بالستیک استراتژیک عماد در روزهاى بررسى برجام و اوضاع بسیار ملتهب منطقه پیامى واضح و دقیق به جهان مخابره کرد ... ما #برعهدخودمی‌مانیم براى حذف اسرائیل از روی زمین.

 

جای خالی شهدای انتفاضه

 

 

یک فلسطینی جوان شجاع در زمان رویارویی با اشغالگران صهیونیست

 

بیایید انتفاضه سوم را شروع کنیم

 

 

ما هرگز فراموش نمی‌کنیم...

در تاریخ 27 مهر 1393 یک دختر 5 ساله فلسطینی به نام اناس خلیل توسط شهرک نشینیان اسرائیلی نزدک شهر رام الله در کرانه باختری زیر گرفته شد و به علت شدت جراحات وارده درگذشت.

 

حق بازگشت...

 

این زمین متعلق به مردم ماست...