Gerdab.IR | گرداب

شهید مدافع حرمی که فرزند خود را ندید

تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک با اشاره به میزبانی مردم این منطقه از شهید ایرانی مدافع حرم گفت: شهید میثم نجفی در حالی به درجه رفیع شهادت رسید که فرزند خود را ندید.

به گزارش گرداب، مراسم وداع با شهید میثم نجفی از شهدای ایرانی مدافع حرم حضرت زینب(س) شامگاه شنبه در میان حزن و اندوه خانواده و جمعی از عاشقان به فرهنگ شهید و شهادت برگزار شد.

آزمان کادری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک با اشاره به این نکته که روز یکشنبه، شهرستان قرچک بار دیگر عطر شهادت به خود می گیرد، اظهار داشت: مردم شهرستان قرچک در ایام پایانی ماه صفر، بار دیگر میزبان یکی از شهدای شجاع و دلاور است.

وی افزود: شهید میثم نجفی که پرورش یافته مکتب عاشورا و دانشگاه امام حسین(ع) بود، در حالی که ۲۷ سال سن داشت و طی روزهای آینده فرزندش به دنیا می آمد، شربت شهادت را نوشید.

کادری ادامه داد: شهید نجفی در جریان عملیات مستشاری در دفاع از حرم حضرت زینب(س)، توسط گروه های تکفیری و تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و عمق پیوند جوانان ایرانی را با اهل بیت به معرض نمایش گذاشت.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک گفت: قطعا حضور شهید نجفی در قرچک، بار دیگر پیوند مردم این شهرستان با فرهنگ شهید و شهادت را به معرض نمایش خواهد گذاشت.

منبع: مهر