Gerdab.IR | گرداب

در پی شهادت سمیر قنطار؛

کمند سایبری حزب الله به دور اسرائیل

تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۴

بعد از شهادت سمیر قنطار رزمندگان گردان سایبری قادمون طی یک عملیات پیچیده سایبری پایگاه اینترنتی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی را هک کردند.

به گزارش گرداب، که در پی شهادت سمیر قنطار از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی، تیم های رصد سایبری مقاومت لبنان در گردان های هادمون طی یک عملیات دقیق شناسایی و کنش سایبری پایگاه اینترنتی نیروی هوایی ارتش رژیم اشغالگر قدس را مورد حمله قرار داده و آن را هک کردند.

***پور اعظم لطفا دست نزنید***کمند سایبری حزب الله به دور اسرائیل

"مجاهد العامل" سخنگوی قادمون در این باره گفت: حمله سایبری به پایگاه اینترنتی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی پیامی به دشمن اسرائیلی در پی ترور "سمیر قنطار" است که بداند واکنش های آتی برابر تجاوزهای این رژیم و بیشتر خواهد بود.

این اتفاق نشان داد که  مقاومت در کنار بهره گیری از توانمندی های رزم فیزیکی از قدرت بالایی در عرصه جنگ سایبری نیز برخوردار است. واقعیت آن است که رژیم صهیونیستی علی رغم ادعاهای فراوان در زمینه قدرت سایبری، دارای ضعف ها و خلاء های فراوان امنیتی است به طوری که چندین مرتبه مورد حملات فلج کننده نیروهای مقاومت قرار گرفته است.

اعضای قادمون چه کسانی هستند

حزب الله لبنان در سیر پیشرفت های عملیاتی و اطلاعاتی خود  با بهره گیری از  نیروی زبده ای که در عرصه رایانه، شبکه و برنامه نویسی توانایی بالایی دارند  اقدام به تشکیل واحد عملیاتی در پیکره خود کرد که  به صورت تخصصی اهداف و پایگاه های رژیم صهیونیستی را مورد رصد و پایش دائمی قرار داده و در صورت لزوم  با هماهنگی سلسه مراتب فرماندهی در حزب الله اقدام به حمله به این پایگاه ها می کند.

این نیروهای عملیاتی همگی اعضای فعال حزب الله را تشکیل می دهند که خود یک گردان مستقل عملیاتی را به وجود آورده اند که این گردان "قادمون" نام دارد.

***پور اعظم لطفا دست نزنید***کمند سایبری حزب الله به دور اسرائیل

اما یک سوال به وجود می آید توانایی نیروهای قادمون در برابر پدافند سایبری رژیم صهیونیستی چقدر است؟

واقعیت آن است  گرچه رژیم صهیونیستی از قدرت فناوری بسیار بالا و کارشناسان توانمند در حوزه سایبر بهرمند است لیکن خلاقیت، ابتکار عمل و دانش روز افزون متخصصان سایبری حزب الله توانسته صد دیجیتالی این رژیم را به راحتی مورد آسیب قرار دهد. یکی از دلایل این ادعا حمله موفقی است که در آستانه سالگرد پیروزی مقاومت اسلامی در رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه حاصل شد.

در آن ایام نیز گردان های قادمون با زیر نظر گرفتن چند پایگاه رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اینترنتی یکی از روزنامه های معروف این رژیم ضمن هک این پایگاه ها  تصویر شهید عماد مقنیه را  به جای محتوای این سایت ها در معرض مشاهده مخاطبان قرار بدهد. طی این حمله سایبری رزمندگان قادمون موفق شدند، به سه هزار و 541 پایگاه اینترنتی صهیونیستی حمله و آنها را هک کنند.

***پور اعظم لطفا دست نزنید***کمند سایبری حزب الله به دور اسرائیل

 این امربیانگر این واقعیت است همان طور که افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی در عرصه رزم فیزیکی با جنگ 33 روزه در هم فرو ریخت قدرت نمایی سایبری این رژیم نیز با اقدامات انجام گرفته از سوی نیروهای سایبری حزب الله در هم شکسته شد و این رژیم به خوبی دریافته است که هر گونه ماجرا جویی جدید در منطقه همان طور که عواقب غیر قابل پیش بینی در فضای واقعی  برای این رژیم جعلی در پی خواهد داشت، در کنار آن تمامی پایگاه های اینترنتی و زیر ساخت های حیاتی اش که در فضای سایبر قرار گرفته اند نیز از تیر رس حملات قدرتمند مقاومت در امان نخواهد بود.