Gerdab.IR | گرداب

با تلاش سازمان اطلاعات سپاه صورت گرفت؛

دستگیری یکی از عوامل اصلی مرتبط با سرویس‌های اطلاعاتی 3 کشور اروپایی

تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴

با دستگیری یکی از عوامل اصلی مرتبط با سرویس‌های اطلاعاتی 3 کشور اروپایی، دو شبکه ماهواره‌ای اصلی فعال در حوزه‌های غیراخلاقی و همچنین ده‌ها صفحه مرتبط با آنها در شبکه‌های اجتماعی تعطیل شد.

به گزارش گرداب بنا بر اعلام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با دستگیری یکی از عوامل اصلی مرتبط با سرویس های اطلاعاتی 3 کشور اروپایی، دو شبکه ماهواره ای اصلی فعال در حوزه های غیراخلاقی و همچنین ده ها صفحه مرتبط با آنها در شبکه های اجتماعی تعطیل شد.

دستگاه های امنیتی پس از ماه ها تمرکز و ایجاد اشراف اطلاعاتی روی عوامل اصلی شبکه تلویزیونی تریپل ای (AAA) در 3 کشور اروپایی، با طراحی و اجرای یک عملیات اطلاعاتی پیچیده، مدیر ارشد آن را در داخل ایران دستگیر کردند. 
 
وی که اخیرا و با هدایت سرویس اطلاعات خارجی انگلستان درصدد فروش دو شبکه تلویزیونی در اختیار خود به بی بی سی فارسی بوده، و همچنین ارتباطات کاری مهمی با شبکه جم تی وی داشته است، اقدامات گسترده ای در حوزه مسائل غیر اخلاقی و با هدف تخریب پایه های دینی و اخلاقی جوانان کشورمان را طراحی و اجرا می کرده است.

از جمله این اقدامات می توان به ایجاد شبکه گسترده انتقال جوانان ایرانی به خارج از کشور و درگیر کردن آنها در مسائل غیر اخلاقی و کسب درآمد از این طریق به ارزش بیش از 850 هزار دلار، اداره و راه اندازی 3 کمپانی فساد بزرگ در یکی از کشورهای منطقه با گردش مالی بیش از 500 هزار دلار، ایجاد شبکه جذب آگهی و استخدام مرتبطین در داخل کشور و همچنین اداره بیش از 40 صفحه و پروفایل ویژه در شبکه های اجتماعی مختلف با هدف شبکه سازی در زمینه فساد اشاره کرد.

تحقیقات انجام شده نشان دهنده این است که همه این اقدامات با اشراف مستمر سرویس های اطلاعاتی غربی و همکاری برخی دولت های بزرگ اروپایی با هدف تخریب بنیان های ایدئولوژیک ایران اسلامی انجام می شده است غافل از اینکه تمامی این تحرکات تحت اشراف اطلاعاتی کامل چشمان تیزبین پاسداران گمنام امام زمان (ع) قرار دارد.  

توجه به این نکته لازم است که هرگونه همکاری به هر نحو با شبکه های ماهواره ای خارج نشین از جمله تولید محصول، جذب و سفارش آگهی یا ارتباطات کاری ممنوع است و مورد پیگیری و برخورد جدی قرار خواهد گرفت.