Gerdab.IR | گرداب

نقش بازی‌رایانه‌ای درپیشگیری‌ازجرم

تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

قنبری گفت: در کنفرانس ملی «بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها»، بازی‌های رایانه‌ای از منظر پیشگیری از وقوع جرم آسیب شناسی شد.

به گزارش گرداب، محمدرضا قنبری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اصفهان با اشاره به برگزاری کنفرانس ملی «بازی‌های رایانه‌ای، فرصت‌ها و چالش‌ها» که در دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در این کنفرانس جایگاه صنعت بازی های رایانه ای در ایران و آسیب های آن مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این کنفرانس اهدافی همچون بررسی جایگاه ایران در صنعت بازی های رایانه ای، آسیب شناسی صنعت بازی های رایانه ای و بررسی جایگاه علوم انسانی و هنر در توسعه بازی های رایانه ای دنبال شد.

قنبری گفت: یکی از محورهای اصلی این کنفرانس بازی های رایانه ای و ملاحظات حقوقی بود که به اهمیت رعایت قوانین و مقررات اشاره می کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اصفهان در رابطه با نهادهای همکار در برگزاری این کنفرانس اظهار کرد: در برگزاری این کنفرانس بنیاد ملی بازی های رایانه ای، شرکت مخابرات استان اصفهان، اپراتور همراه اول و معاونت اجتماعی قوه قضائیه استان اصفهان همکاری داشته اند.

وی ادامه داد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان با مطالعه و بررسی مقالات ارسال شده به این کنفرانس از مقالات برتر و ارزشمند حمایت معنوی خواهد کرد.

قنبری در پایان گفت: همچنین در حاشیه این کنفرانس نمایشگاهی از دستاوردهای صنعت بازی های رایانه‌ای برگزار شد.