Gerdab.IR | گرداب

اطلاعیه جبهه انقلاب در فضای مجازی

تاثیرگذاری دشمنان نظام بر آرای مردم از طریق "شبکه‌های اجتماعی" موبایلی

تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

بررسی دقیق نتایج انتخابات نشان می‌دهد در شهرهایی که تبلیغات با تکیه کم‌تری به شبکه‌های صهیونیستی انجام شده و هموطنانمان به روش‌های سنتی در انتخاب تکیه بیشتری داشته‌اند، نتایج به سمت منافع ملی و تخصص و اصالت‌گرایی سوق بیشتری داشته است.

به گزارش گرداب، جبهه انقلاب اسلامی در فضای‌ مجازی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند و نقش برخی شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام بر این انتخابات، تاکید داشته است: "بررسی دقیق نتایج انتخابات نشان می‌دهد در شهرهایی که تبلیغات با تکیه کم‌تری به شبکه‌های صهیونیستی انجام شده و هموطنانمان به روش‌های سنتی در انتخاب تکیه بیشتری داشته‌اند، نتایج به سمت منافع ملی و تخصص و اصالت‌گرایی سوق بیشتری داشته است." در ادامه مشروح این اطلاعیه آمده است:

شرکت گسترده و نتایج کشوری انتخابات باشکوه هفتم اسفند در پاسخ به‌فرمان ولی امر، بار دیگر پیوستگی امت با امام خویش را ثابت کرد اما از درس‌های این انتخابات نمی‌توان و نباید ساده گذشت؛ در تاریخ 4 آذر ماه 1394 امام خامنه‌ای فرمودند: «نفوذ جریانی، یعنی شبکه‌سازی در داخل ملّت... عمده‌ترین وسیله دو چیز [است]؛ یکی پول، یکی هم جاذبه‌های جنسی. افراد را جذب کنند، دورهم جمع کنند؛ یک هدف جعلی و دروغین مطرح کنند و افراد مؤثر را، افرادی که می‌توانند در جامعه اثرگذار باشند، بکشانند به آن سمت موردنظر خودشان. آن سمت موردنظر چیست؟ آن عبارت است از تغییر باورها، تغییر آرمان‌ها، تغییر نگاه‌ها، تغییر سبک زندگی؛ کاری کنند که این شخصی که مورد نفوذ قرار گرفته است، تحت تأثیر نفوذ قرار گرفته، همان چیزی را فکر کند که آن آمریکایی فکر می‌کند؛ یعنی کاری کنند که شما همان جوری نگاه کنی به مسئله که یک آمریکایی نگاه می‌کند  ـ البتّه یک سیاستمدار آمریکایی به مردم آمریکا کاری ندارد ـ همان جوری تشخیص بدهی که آن مأمور عالی‌رتبهٔ سیا تشخیص می‌دهد؛ در نتیجه همان چیزی را بخواهی که او می‌خواهد؛ بنابراین خیال او آسوده است؛ بدون اینکه لازم باشد خودش را به خطر بیندازد و وارد عرصه بشود، شما برای او داری کار می‌کنی؛ هدف این است، هدف نفوذ این است؛ نفوذ جریانی، نفوذ شبکه‌ای، نفوذ گسترده؛ نه موردی. اگر این نفوذ نسبت به اشخاصی انجام بگیرد که این‌ها در سرنوشت کشور، سیاست کشور، آیندهٔ کشور تأثیری دارند، شما ببینید چه اتّفاقی می‌افتد؟ آرمان‌ها تغییر پیدا خواهند کرد، ارزش‌ها تغییر پیدا خواهد کرد، خواست‌ها تغییر پیدا خواهد کرد، باورها تغییر پیدا خواهد کرد.»

چند ماه پس از یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران و همزمان با آغاز گفتگوهای هسته‌ای، صهیونیست‌های «روس» تبار پناهنده «آلمان» با استفاده از «پول» کثیف خود، رسانه تعاملی "تلگرام" را روانه بازار کرده و به‌وسیله «جاذبه‌های جنسی» به‌سرعت آن را توسعه می‌دهند.

سرور اصلی و محل نگهداری و پردازش اطلاعات کاربران این رسانه تعاملی در بریتانیا یعنی «انگلیس خبیث» و سرور بکاپ آن در «فرانسه» است و بر اساس اسناد و شواهد موجود، دفتر سرمایه‌گذاران اصلی آن در خاک «اسراییل کودک‌کش» بوده و مرکز اقتصادی و یکی دیگر از مراکز داده این به‌واقع بدافزار در «آمریکای جهان خوار» است یعنی تقریباً تمام اعضاء 1+5 در اداره این رسانه تعاملی همکاری مستقیم دارند.

اما جالب‌تر این است که بیش از 83 درصد از مراجعه‌کنندگان و استفاده‌کنندگان از تلگرام، ایرانی هستند و این محصول خارجی در کشورهای دیگر مورد بی‌توجهی و یا حتی مسدودسازی قرار گرفته است! 17 روز پیش از انتخابات، روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی از «نقش بالقوه تلگرام در انتخابات ایران» می‌گوید و عضویت یک‌چهارم ایرانی‌ها در تلگرام را به‌عنوان یک فرصت برای کشورش می‌داند.

در روزهای پیش از انتخابات، دیگر رسانه استعماری و سخن‌پراکنی انگلیسی، یعنی بی‌بی‌سی در اقدامی بی‌سابقه از یک لیست انتخاباتی در ایران حمایت می‌کند تا سیاست کثیف «تفرقه بینداز و حکومت کن» را احیا کند و البته این به آن معنا نیست که همه اعضای لیست مزبور انگلیسی هستند کما اینکه برخی از آنها از این اقدام شنیع اعلام برائت نیز کردند بلکه استعمار پیر به فکر ماهی گرفتن از آب گل‌آلود افتاده است و البته همان زمان کاملاً مشخص بود که روباه پیر ریسک نکرده است و با روش‌های مطمئنی پس از «تسخیر افکار و تغییر باورها، تغییر آرمان‌ها، تغییر نگاه‌ها، تغییر سبک زندگی» اکنون ذائقه‌سازی و ذائقه‌سنجی کرده و با ابزارهای «نفوذ شبکه‌ای» خود مانند تلگرام، به کمک نزدیک‌ترین افراد و جریان به تفکرشان شتافته است.

البته این بار هم مانند فتنه 88، طبق سناریویی از پیش تعیین شده با توزیع گسترده یک کلیپ در بستر یک شبکه اجتماعی، فتنه خاموش را رقم می‌زند و این تصاویر غیرقانونی از یکی از سران فتنه با کمک مدیران رسانه تعاملی تلگرام به‌سرعت برق و باد در تمام شبکه، بدون محدودیت توزیع می‌شود و انتخابات را به سمتی می‌برد «که آن مأمور عالی‌رتبهٔ سیا تشخیص می‌دهد»!

از طرفی بررسی دقیق نتایج انتخابات نشان می‌دهد در شهرهایی که تبلیغات با تکیه کم‌تری به شبکه‌های صهیونیستی انجام شده است و هموطنانمان به روش‌های سنتی در انتخاب تکیه بیشتری داشته‌اند، نتایج به سمت منافع ملی و تخصص و اصالت‌گرایی سوق بیشتری داشته است.

از اشتباهات راهبردی و پراکندگی «مخالفان دخالت انگلیس» در نوع و شکل تبلیغات و تکیه و امید بیش‌ از حد و وهم‌آلودشان به تبلیغات مجازی که بگذریم، از این نکته مهم نمی‌توان گذشت که هر کشوری که استقلال خود را جدی نگیرد و مدیریت و مهندسی افکار عمومی مردم خود را به دست دشمنانش بسپارد نباید انتظار نتیجه‌ای بهتر از نتایج حاصل‌ شده در کلان‌شهر تهران را برای بقیه شهرهای ایران در آینده نه‌چندان دور داشته باشد.

اما جمع‌بندی‌های صورت گرفته از نوع رفتار استعمارگران نشان می‌دهد که برای آن‌ها رسیدن به نتایج سیاسی از گذرگاه فرهنگی صورت می‌گیرد، در نتیجه به‌عکس اغلب خواص و مسئولان ما، از برد مطلق سیاسی با هدف تأثیرگذاری بلندمدت فرهنگی عبور می‌کنند و پس از هر انتخابات به‌شدت اهداف شیطانی فرهنگی خود با استفاده از جاذبه‌های جنسی را دنبال خواهند کرد، در نتیجه برای مقابله با تهاجم چاره‌ای نداریم جز اینکه ابتدا تمام راه‌های نفوذ و تهاجم دشمن را مسدود کنیم، سپس برای مقابله فرهنگی و راه‌اندازی و تقویت محصولات جایگزین، برنامه‌ریزی مدون داشته باشیم.