Gerdab.IR | گرداب

توسط پلیس فتا؛

مالک سایت همسریابی دستگیر شد/ اعتراف به اغفال بی‌شرمانه دختران جوان

تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که در فضای مجازی با راه اندازی سایتی با عنوان همسریابی اقدام به اشاعه فساد و فحشا در جامعه می كرد.

به گزارش گرداب، سرهنگ سیدموسی حسینی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا استان فارس هنگام رصد فضای مجازی متوجه سایتی شدند که در قالب همسریابی و با ارائه شماره کارت و دریافت وجه از مردم در قبال دادن شماره تلفن فرد مورد نظر اقدام به اغفال جوانان به فساد می كرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در چند سال گذشته عده ای افراد سودجو اقدام به طراحی سایت هایی كرده اند که با عنوان همسر یابی اقدام به اشاعه فساد و فحشا در جامعه و خانواده ها می کنند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: پلیس فتا که وظیفه گشت زنی در فضای مجازی را بر عهده دارد در چنین مواردی بلافاصله وارد عمل شده و عوامل خاطی را شناسایی و طبق قوانین با افراد متخلف برخورد می کند.

سرهنگ حسینی با اشاره به دستگیری متهم این پرونده، گفت: وی در بازجویی های اولیه و پس از رویت مستندات و ادله دیجیتال به جرم انتسابی اعتراف كرد.

وی از شهروندان درخواست كرد: در فضای مجازی به دنبال مسائل و مشکلات شخصی خود نباشند چرا که فضای مجازی به هیچ وجه قابل اعتماد و اطمینان نیست و افراد سودجو به دنبال منافع شخصی خود در این فضا می باشند.