Gerdab.IR | گرداب

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت زیرساخت

تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود خسروی را که از سال ۸۸ مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت بود، از این سمت برکنار کرد.

به گزارش گرداب، محمود خسروی بیش از ۶ سال معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت بود. طی حکمی که توسط محمود واعظی وزیر ارتباطات ابلاغ شده است وی از این سمت برکنار و محمد جواد آذری جهرمی به سمت معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد.

وی پیش از این عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بود و جوانترین مدیر ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محسوب می شود که فارغ التحصیل رشته مهندسی برق دانشگاه صنعت آب و برق است و ۶ سال سابقه مدیریت در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با سمت مدیرکل، ۲ سال سابقه عضویت در هیات مدیره شرکت رایتل و بیش از دو سال سابقه عضویت در هیات مدیره شرکت زیرساخت را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در متن این حکم انتصاب، علاوه بر انجام ماموریت های مصوب شرکت ارتباطات زیرساخت، بر ۶ وظیفه کلی نیز تاکید کرده است که شامل موارد زیر می شود:

۱- بازنگری در طرح های جامع توسعه شبکه با رعایت اصول صیانت فرهنگی و اقتصاد مقاومتی و با هدف رفع نیاز بازار با در نظر گرفتن الزامات بالادستی و استفاده از نظرات کارشناسان و مشاوران مجرب داخلی و در صورت نیاز بین المللی به منظور استفاده بهینه از سرمایه گذاری ها و ارایه برنامه زمان بندی برای انجام موارد یاد شده

۲- اهتمام جدی به ادامه اجرای پروژه های زیر ساخت برای استفاده در شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک

۳- اعمال مشتری مداری و توجه جدی به بهبود مستمر کیفیت در ارائه خدمات با رعایت ضوابط و دستورالعمل ها، اعمال قوانین و مقررات، توجه جدی به کاهش هزینه ها و کاهش قیمت تمام شده.

۴- ارتقاء سطح مهارت، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی به ویژه جوانان و افزایش نقش آنها در امور مختلف

۵- اتمام اتصال ۱۷۰ شهر کشور وفق مصوبات موجود به شبکه فیبر نوری سراسری تا پایان دولت

۶- ارائه خدمات در حوزه فناوری های زیرساختی نظیر IMS، IPTV، MSSP و خدمات مراکز داده در بخش ixp بین الملل و توسعه آنها متناسب با نیاز بازار