Gerdab.IR | گرداب

نماینده MVNO به ایران می‌آید

تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵

هم‌زمان با صدور موافقت‌های اصولی برای متقاضیان ارائه خدمات مجازی تلفن همراه، همایشی با حضور نماینده انجمن بین‌المللی MVNOها در کیش برگزار می‌شود تا خدمات قابل ارایه توسط این انجمن به شرکت‌های ایرانی تبیین گردد.

به گزارش گرداب، تاکنون نزدیک به بیست شرکت موافقت اصولی دریافت مجوز MVNO (اپراتور مجازی تلفن همراه) را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرده‌اند و باید در گام بعدی مذاکرات خود را با اپراتورهای تلفن همراه در زمینه انعقاد قراردادهای عمده‌فروشی به انجام برسانند.

از سوی دیگر، شرکت‌های ایرانی علاقمند به حوزه MVNO در حال مذاکره با اپراتورها و شرکت‌های بین‌المللی برای شراکت و استفاده از توان فنی و اجرایی آنها در زمان بعد از راه‌اندازی خدمات خود هستند.

در این راستا گروه علمی ـ تحلیلی طیف از نماینده انجمن بین‌المللی MVNOها دعوت کرده است تا با حضور در همایش ITC 2016 که پنجم خردادماه در جزیره کیش برگزار می‌شود، خدمات قابل ارایه توسط این انجمن را به شرکت‌های ایرانی تبیین نماید.

مدیران ارشد سازمان تنظیم مقررات، اپراتورهای تلفن همراه، مدیران تعدادی از شرکت‌های ایرانی فعال در موضوع MVNO و همچنین تعدادی از مشاورین برجسته بین‌المللی از جمله سخنرانان و شرکت‌کنندگان در این رویداد بین‌المللی خواهند بود.

شرکت‌های دارای موافقت اصولی MVNO که علاقمند به حضور در این سمینار هستند، می‌توانند با دبیرخانه این همایش از طریق شماره 88513810 تماس حاصل نمایند.