Gerdab.IR | گرداب

لاله افتخاری خبر داد:

اقلیت وابسته به سرویس های ضد نظام در پی تخریب اجرای پروژه عنکبوت 2 هستند/ منفعت برخی در از هم گسیختن خانواده‌ها

تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۵

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه باید راهکاری بلند مدت برای جلوگیری از تولید محتواهای غیر اخلاقی و گسترش آن در شبکه های اجتماعی در نظر گرفت خاطرنشان کرد: جلوگیری از اقداماتی که موجب انحراف جوانان و به لرزه در آمدن بنیان های خانواده‌ها می شود قطعا در هر جامعه‌ای لازم و ضروری است که به خاطر این موضوع باید از مسئولینی که این اقدام را انجام داده اند تشکر کرد.

به گزارش گرداب ، لاله افتخاری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص اجرای پروژه عنکبوت 2 و دستگیری برخی از سر حلقه های تولید محتوای غیر اخلاقی در شبکه های مجازی اظهار داشت: شناسایی و دستگیری چنین افرادی امری ضروری برای پاکسازی شبکه های اجتماعی به ویژه تلگرام به نظر می رسید.

وی افزود: اگر امروز کسانی از این اقدام ناراحت شده اند دلیل آن این است که این افراد منافع خود را در به انحراف کشاندن جوانان و نوجوانان ما دیده و تا از هم پاشیدن خانواده ها در نظام جمهوری اسلامی دست از این اقدام بر نخواهند داشت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه باید راهکاری بلند مدت برای جلوگیری از تولید محتواهای غیر اخلاقی و گسترش آن در شبکه های اجتماعی در نظر گرفت خاطرنشان کرد: جلوگیری از اقداماتی که موجب انحراف جوانان و به لرزه در آمدن بنیان های خانواده‌ها می شود قطعا در هر جامعه‌ای لازم و ضروری است که به خاطر این موضوع باید از مسئولانی که این اقدام را انجام داده اند تشکر کرد.

نماینده مردم تهران با تأکید بر لزوم حفظ سلامت جامعه در فضای مجازی تصریح کرد: غالب جامعه امروز از چنین اقداماتی استقبال می کند و تنها اقلیتی محدود که وابسته به سرویس‌های ضد نظام هستند، به دنبال به حاشیه بردن چنین اقداماتی هستند.

افتخاری با اشاره به عکاسی‌ها و مزون هایی که در این پروژه شناسایی شده بودند، یادآور شد: طی سال های گذشته فعالیت مانکن ها و مدل ها بسیار بیشتر شده و بدون در نظر گرفتن عرف جامعه و کشور، اقدام به انتشار عکسهای خود می کنند.

وی همچنین تصریح کرد: وظیفه دستگاه های مسئول در قبال چنین اماکن و افرادی بسیار بیشتر است و قطعاً حرکت مسئولین در حیطه قانون مانع از بروز چنین آسیب هایی می شود و جلوی ادامه آن نیز گرفته می شود.
منبع: دانا