Gerdab.IR | گرداب

رئیس سازمان اطلاعات سپاه خبر داد:

پرونده‌های کلان مفاسد اقتصادی در دستور کار سازمان اطلاعات سپاه

تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۵

حجت‌الاسلام طائب با تأکید بر اینکه "پشت‌پرده تخلفات اخیر را رصد می‌کنیم"، متذکر شد: پرونده مفاسد اقتصادی کلان کشور در دستورکار سازمان اطلاعات سپاه است.

به گزارش گرداب حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره بازتاب حقوقهای نجومی برخی مدیران در افکار عمومی، گفت: دانستن حق طبیعی مردم است و آگاهی مردم در این مسئله موجب شد که بین  مسئولین مربوطه، تحرکی ایجاد شده تا نسبت به وضعیت ولنگاری اقتصادی برخورد جدی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه ملت از مسئولین انتظار دارند تا با این‌گونه اعمال و رفتار ناپسند برخورد شود، تصریح کرد: مسئولین اجرایی کشور از جمله دستگاه قضایی بدون اغماض باید با متخلفین برخورد و گزارش این تخلف را به مردم منعکس کند زیرا در احقاق حقوق ملت، هیچ تعارفی با کسی وجود ندارد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با اشاره به اینکه این سازمان همانند گذشته به پرونده‌های مفاسد اقتصادی کلان کشور ورود می‌کند، اعلام کرد: اطلاعات سپاه در موضوع تخلفهای اقتصادی و مسائل دیگر کشور همیشه فعال بوده و  در حال حاضر پرونده‌های جدی در دستور کار دارد.

حجت‌الاسلام طائب با تأکید بر اینکه آن چیزی که سازمان اطلاعات سپاه در پیگیری تخلفهای اقتصادی دنبال می‌کند، استیفای حقوق مردم و بیت‌المال مسلمین است، متذکر شد: خوشبختانه سازمان اطلاعات سپاه در این حوزه موفقیتهای خوب و چشمگیری داشته که با همکاری دستگاه قضایی توانستیم مبالغ کلانی را به بیت المال برگردانیم.

عالی‌ترین مقام امنیتی سپاه پاسداران در خاتمه تأکید کرد: سازمان اطلاعات در حال رصدکردن پشت‌پرده این‌گونه تخلفات است و اگر این روند را متخلفان ادامه بدهند مطمئن باشند با برخورد قاطع و قانونی روبه‌رو خواهند شد.