Gerdab.IR | گرداب

فساد در تلگرام؛

جولان همجنس بازان در تلگرام در سایه غفلت مسئولان+ تصاویر

تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵

متاسفانه موضوع همجنس بازی و همجنس گرایی در تلگرام این روزها بازار داغی را در حال تجربه کردن است. افراد و گروههای همجنس‌گرا با هدف ارتباط گیری همجنس بازان در سراسر کشور با هم، اقدام به ایجاد سوپرگروههایی کرده‌اند

به گزارش گرداب، تلگرام به عنوان یک ابزار اجتماعی جهت ایجاد ارتباط با سایرین از طریق فضای مجازی، بهترین و آسان ترین اپلیکیشنی است که مخاطبین زیادی را حداقل در ایران مجذوب خود کرده است. با وجود اینکه استفاده های مفیدی از این شبکه اجتماعی در حال انجام است ولی در هر حال یک فضای مخرب در این شبکه، همچنان از زوایای مختلف خود را نشان می دهد.

 

فضای تلگرام با وجود اینکه شرکت سازنده وهادی آن اعلام کرده است که شبکه‌های مستهجن و غیراخلاقی را مسدود می کند ولی متاسفانه تبدیل به جولانگاه و فستیوال تمام گروها و افراد غیراخلاقی و هرزه گرد شده است و تاسف بیشتر اینکه هیچ کنترلی بر روند این موضوع تهدید آفرین برای جامعه وجود ندارد.

 

تنها یک بررسی ساده می تواند این را نشان دهد که چه گروهها، سوپر گروهها و کانال هایی در حوزه مستهجن و انحراف افکار جوانان وجود دارد.

 

متاسفانه موضوع همجنس بازی و همجنس گرایی در تلگرام این روزها بازار داغی را در حال تجربه کردن است. افراد و گروههای همجنس‌گرا با هدف ارتباط گیری همجنس بازان در سراسر کشور با هم، اقدام به ایجاد سوپرگروههایی کرده‌اند که در آنها اعضای گروه به راحتی به گفت و گو می پردازند و تصاویر اعضای بدن‌عریان خود را برای هم به اشتراک می گذارند. این گروهها متاسفانه در تلگرام به صورت اپیدمی در حال رشد است و اعضای هر گروه هم بالای 1000 نفر می باشد.

 

نکته مهم دیگر اینکه در هر استان و شهری نیز گروه همجنس بازان آن شهر تشکیل شده و فعالیت گسترده‌ای را در آن انجام می‌دهند و کلیه قرارها و وعده های حقیقی خود را در فضای مجازی پیش می برند و این فضا، مناسب‌ترین و راحترین شیوه ارتباط گیری این افراد با یکدیگر می باشد.

 

از طرفی کانال هایی در تلگرام به شدت به دنبال احقاق حقوق همجنس گرایان برای به رسمیت شناختن آن ها در جامعه ایران هستند و به ترویج و تبلیغ آن می پردازند.

 

این موضوع مذکور تنها یکی از هزاران فسادیست که در این شبکه اجتماعی در حال وقوع است و خطر بزرگی در کمین خانواده های ایرانی نشسته است و در فضای بدون کنترل و فیلتر که به راحتی قبیح ترین تصاویر، فیلم ،کلیپ و کلمات رد و بدل می شود، ناخداگاه به علت بسامد زیاد این گروهها، جوانان زیادی را وابسته و منحرف خواهند کرد و این یعنی پوساندن جامعه از درون خود.

سخن پایانی اینکه، تلگرام با همه فواید خود اگر چنین پیش برود، غیرفعال کردن آن به نفع عموم مردم است و نسل امروز را از خطر سقوط در پرتگاه انحرافات جنسی دور می کند با این حال سوال اساسی اینجاست که چرا دولت در این زمینه هیچ اقدامی انجام نمی دهد و چه دستانی پشت پرده قدرت مقابله دولت با این فساد عظیم اخلاقی در تلگرام را محدود کرده است؟ شاید اهداف اقتصادی و سیاسی نهفته در پشت پرده تلگرام باعث شده تا کاسبان تلگرام به عنوان مافیای مجازی، مانع هرگونه اقدام بازدارنده برای فعالیت تلگرام شوند.

در گزارش های آتی به نشر سایر مفاسد تلگرام خواهیم پرداخت.

منبع: دانا