Gerdab.IR | گرداب

جانشین فرمانده کل سپاه:

جهاد کبیر تا فتح آخرین سنگرهای مهم و کلیدی ادامه می‌یابد

تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران گفت: در افزایش قدرت دفاعی بازدارندگی در عرصه‌های موشکی، دریایی، زمینی و پهپاد، شناوری توقف وجود ندارد و قدرت سپاه سیال و روز افزون است.

به گزارش گرداب؛ سردار حسین سلامی در آئین الحاق شناور تندرو برد بلند شهید ناظری به ناوگان نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه این شناور دارای ظرفیت و قابلیت بالایی است، اظهار داشت: شناور یاد شده با برد دریانوردی 10 هزار کیلومتر توسط محققان و متخصصان ایرانی طراحی و ساخته شده و از قابلیت بالایی در عرصه دفاع و بازدارندگی برخوردار است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در حال افزایش قدرت دفاعی در عرصه‌های مختلف است افزود: در افزایش قدرت دفاعی بازدارندگی در عرصه‌های موشکی، دریایی، زمینی و پهپاد، شناوری توقف وجود ندارد و قدرت سپاه سیال و روز افزون است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از الحاق شناورهای جدید به ناوگان نیروی دریایی سپاه خبر داد و افزود: ورود شناورهای پیشرفته به ناوگان نیروی دریایی سپاه با قابلیت بالا را در آینده شاهد خواهیم بود و این روند همچنان ادامه دارد.

سردار سلامی با بیان اینکه ورود شناور بالگردبر به ناوگان نیروی دریایی سپاه تحول جدیدی در این نیرو ایجاد کرد افزود: این شناور وارد حوزه عملیاتی نیروی دریایی سپاه شده و قدرت تراز اقتدار دریایی این نیرو را 10 هزار کیلومتر گسترش داده است.

وی با اشاره به اینکه قدرت نیروی دریایی سپاه افزایش یافته است، افزود: امروز میدان‌های دفاع و نبرد علیه مسلمانان به اقصی نقاط جهان گسترش یافته و جهاد کبیر و استمرار این جهاد تا فتح آخرین سنگرهای مهم و کلیدی ادامه می‌یابد.

جانشین  فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ایران از همه استعدادها برای افزایش توان خود به‌کار می‌گیرد، افزود: ساخت انواع سازه‌های دفاعی در دستور کار سپاه قرار دارد که امروز شاهد به آب‌اندازی شناوری با قابلیت بالا در بوشهر هستیم که قدرت دفاعی ما را متحول کرده است.

وی با اشاره به اینکه در سواحل خلیج فارس از اقتدار دریایی ایران دفاع می‌کنیم، تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه، تجلی اراده ملت بزرگ ایران برای دفاع از ارزش‌های اسلامی است و در افزایش قدرت دفاعی و بازدارندگی هرگز متوقف نمی‌شویم.