عوارض وای فای را با رعایت نکات زیر از خود دور کنید

عوارض وای فای را با رعایت نکات زیر از خود دور کنید
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

امروزه همه ادارات و منازل و مدارس و دانشگاهها و ارگان ها از مودم وای فای استفاده می کنند بهتر است با عوارض این امواج آشنا شوید و کمتر در معرض آن ها قرار بگیرید دوری از این امواج به نفع سلامتی تان تمام خواهد شد.

به گزارش گرداب، امروزه همه ادارات و منازل و مدارس و دانشگاهها و ارگان ها از مودم وای فای استفاده می کنند بهتر است با عوارض این امواج آشنا شوید و کمتر در معرض آن ها قرار بگیرید دوری از این امواج به نفع سلامتی تان تمام خواهد شد برخی توصیه های پزشکی موثر در این زمینه را در دامه این مطلب در اختیارتان قرار خواهیم داد .

 تا جایی که می‌ توانید کمتر از گوشی‌ همراه خود تماس بگیرید و اگر نیاز به برقراری تماس داشتید، تا ضرورت ایجاد نشده از تلفن‌ های خطی استفاده کنید.

یک تکه آهن ربا در مجاورت سیم تلفن خود قرار دهید و یا یک گره کوچک در سیم تلفن خود بیاندازید که از اثر امواج تا حدودی کاسته شود. هیچ‌گاه درون ماشین از گوشی‌ همراه خود استفاده نکنید.

 دستگاه‌ های دارای تکنولوژی بلوتوث، وای‌ فای و 3G خود را زمانی که به آن‌ ها نیاز ندارید خاموش کنید و سعی کنید تا جایی که امکان دارد از تکنولوژی 3G کمتر برای اتصال به اینترنت استفاده کنید و تا حد امکان دستگاه تلفن همراه خود را از بدنتان دور نگه دارید.

در دستگاه‌ هایی هم چون پرینتر و لپ‌تاپ که قابلیت ارتباط بی‌سیم و با سیم را دارا هستند، سعی کنید تا حد امکان از بلوتوث و وای‌ فای استفاده نکنید و ارتباطتان را از طریق سیم برقرار کنید.

 اگر مالک خودرویی هستید که مجهز به بلوتوث هست، همواره به یاد داشته باشید که آن‌ را خاموش کنید و هیچ‌ گاه از گیرنده بلوتوثی که بر روی گوش قرار می‌ گیرد، استفاده نکنید. هرگز از مایکروویو برای گرم‌کردن غذای خود و علی‌ الخصوص کودکانتان استفاده نکنید.

رختخواب، مهم‌ترین مکان برای مراقبت؛ بدن بایستی در طول شب استراحت نموده و نسبت به روز امواج محرک کم‌ تری را دریافت کند. یک فرد معمولی در طول شب حساسیت بیشتری به این امواج دارد و 200 تا 400 برابر آسیب‌ پذیرتر است. همواره مطمئن شوید که در مجاورت تختخواب شما و کودکانتان هیچ‌گونه وسیله الکتریکی‌ همچون مودم وای فای وجود نداشته باشد و در صورت نیاز، از ساعت‌ های باتری‌ دار استفاده کنید.

منبع: دکترسلام