مرکز جدید امنیت سایبری انگلیس

مرکز جدید امنیت سایبری انگلیس
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶

انگلیس 1.3 میلیون پوند برای ایجاد مرکز نوآوری دیجیتال در شهر آیلزبری سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش گرداب، انگلیس با بودجه حاصل از برنامه مشارکت شرکت‌های محلی، اقدام به راه‌اندازی یک مجموعه امنیت سایبری و استودیوی طراحی واقعیت مجازی می‌کند. این مجموعه در پردیس دانشگاهی آیلزبری واقع در شهر آیلزبری بنا می‌شود.
 
 
مرکز نوآوری دیجیتال قرار است پردیس دانشگاهی آیلزبری را به مرکز کسب‌وکارهای نوپا در بخش دیجیتال تبدیل کند و در آن تاسیساتی شامل یک مجموعه امنیت سایبری و مهندسی واقعیت مجازی ساخته می‌شود. پردیس دانشگاهی آیلزبری که حاصل مشارکت دانشگاه باکینگهام شایر و کالج آیلزبری است، برای کسب‌وکارهای کوچک که در مراحل اولیه با رشد بالا قرار دارند، دسترسی به مشاوره، پشتیبانی و مراکز رشد و بهره‌گیری از تسهیلات و امکانات گسترده‌تری که در هر دو موقعیت وجود دارد را مقدور می‌سازد.
 
رئیس برنامه مشارکت شرکت‌های محلی باکینگهام شایر تیمز ولی، اندرو ام. اسمیت اظهار داشته است: «خرسندیم در این پروژه مهم برای ایجاد یک مرکز هیجان‌انگیز سرمایه‌گذاری می‌کنیم. در این مرکز، کسب‌وکارها و مراکز آموزشی می‌توانند با هم تعامل داشته باشند و این مرکز می‌تواند اولویت‌های طراحی و فناوری از قبیل مهارت‌های بومی و برنامه مشارکت شرکت‌های محلی باکینگهام شایر تیمز ولی را محقق سازد.»
 
 
وی افزود: «مرکز نوآوری دیجیتال نیز مقصد اصلی و محیطی مطلوب برای کسب‌وکارها و کارآفرینان حوزه‌های طراحی و فناوری دیجیتال خواهد بود که برای راه‌اندازی شرکت‌های نوپا، نوآوری و رشد در پی حامی هستند. مرکز جدید، امکان تعامل بنگاه به بنگاه (B2B) و دسترسی به کارآموزان و توسعه مهارت‌های عالی را فراهم می‌کند و همه اینها به حفظ متخصصان این منطقه و جذب استعدادهای سایر مناطق کمک می‌کند.»
 
 
توسعه این طرح شامل خدمتی تجاری برای پر کردن شکاف‌های مهارتی فارغ‌التحصیلان و راه‌اندازی یک مرکز طراحی فنی برای پشتیبانی از توسعه کسب‌وکارهای فنی و الهام بخشیدن به جوانان منطقه برای ورود به مشاغل حوزه علم، فناوری، مهندسی و ریاضی است.