Gerdab.IR | گرداب

کاهش مخاطرات تلفن همراه با راهکارهای امنیتی ساده +اینفوگرافیک

تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۶

از زمان ورود تلفن های هوشمند به بازار علاوه بر مزایای تعریف شده برای آن مخاطراتی نیز برای کاربران به همراه داشت، این مخاطرات با چند راهکار ساده قابل پیشگیری است.

به گزارش گرداب، سیر تحول در تلفن همراه که در ابتدا تنها به عنوان یک وسیله ارتباطی همراه به مردم دنیا معرفی شد آرام آرام آن را به ابزاری همه کاره برای کاربران تبدیل کرد، وسیله مستطیل شکل کوچکی که با هوش مصنوعی تعریف شده اش تقریبا می توانند بسیاری از کارهای مورد نیاز کاربرانش را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برطرف سازد.

با محبوبیتی که تلفن های هوشمند در بین مردم پیدا کردند دیگر تنها کاربرد ارتباطی آن هم از مدل مکالمه و پیامک از بین رفت و با نصب اپلیکیشن های مختلف و ذخیره سازی اطلاعات، عکس ها و فیلم های شخصی بر روی حافظه آنها بحث امنیت اطلاعات نیز مطرح شد.

در حالی که استفاده از دستگاه های شخصی تلفن همراه در حال افزایش است بهتر است هر فردی پیش از روشن کردن دستگاه جدید خود با مخاطرات امنیتی آن آشنا شود و راهکار امنیتی را نیز بیاموزد، پلیس فتا با انتشار اینفوگرافی ساده به بررسی تهدیدات امنیتی تلفن همراه پرداخته است که با رعایت مسائل ایمنی مطرح شده به راحتی می توانید از مخاطرات احتمالی جلوگیری کنید.
کاهش مخاطرات تلفن همراه با راهکارهای امنیتی ساده +اینفوگرافیک