تعمیق همکاری‌های سایبری اسرائیل و کشورهای آمریکای لاتین

تعمیق همکاری‌های سایبری اسرائیل و کشورهای آمریکای لاتین
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

این قرارداد، در دیداری که در شهر اورشلیم بین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و لوییس آلما گرو (Luis Almagro)، دبیر کل OAS صورت پذیرفت، امضا شد و طرفین متعهد شدند که به پیشرفت فناوری بر اساس قراردادها، کمک کنند.

 به گزارش گرداب، دبیر کل سازمان کشورهای آمریکایی که متشکل از 35 عضو از آمریکای لاتین، آمریکای مرکزی کشورهای حوزه کارائیب، کانادا و آمریکا است، در دیدار با سران رژیم صهیونیستی، در زمینه طرح‌های نوآورانه، دفاع سایبری، مدیریت آب و پاسخ به بحران‌ها، قرارداد همکاری امضا کرد.
این قرارداد، در دیداری که در شهر اورشلیم بین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و لوییس آلما گرو (Luis Almagro)، دبیر کل OAS صورت پذیرفت، امضا شد و طرفین متعهد شدند که به پیشرفت فناوری بر اساس قراردادها، کمک کنند. همچنین، اسرائیل و سازمان کشورهای آمریکایی بر تعمیق همکاری‌های گذشته‌ای نیز که در این رابطه وجود داشته تأکید کردند.

آلما گرو، در سفر خود به سرزمین‌های اشغالی، با مقامات ارشد اداره سایبری ملی اسرائیل نیز دیدار کرد و در مورد راه‌های فراهم آوردن دوره‌های آموزشی توسط اسرائیل، برای مقامات سایبری کشورهای آمریکای لاتین، به گفتگو پرداخت.
این مقام اسبق وزارت امور خارجه اروگوئه و دبیر کل فعلی OAS، همچنین با شورای روابط خارجی اسرائیل نیز دیدار داشت و از نقش این رژیم در فرایند دموکراسی جهانی تجلیل کرد.