سرلشکر باقری در قرارگاه پدافند هوایی:

دشمنان شهامت تهاجم به ایران را ندارند/ با خیل اصرارها برای دفاع از حرم مواجه هستیم

دشمنان شهامت تهاجم به ایران را ندارند/ با خیل اصرارها برای دفاع از حرم مواجه هستیم
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان اگر به ایران حمله کنند قطعا نمی‌توانند مکان آن جنگ را محدود به جمهوری اسلامی ایران نگه دارند و قدرت ایران به آنها دیکته خواهد شد.

به گزارش گرداب، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا طی سخنانی اظهار داشت: مرزداری امروز معنای فراتری از گذشته دارد و پدافند هوایی‌ها جزو مهمترین مرزداران ایران هستند. 
 
وی افزود: در جهانی که بی‌خردان و جاهلان در راس قدرت‌های استکباری هستند شاهدیم که جرات و شهامت تهاجم به ایران را ندارند. آنها با اندک اندیشه و عقل خود می‌فهمند تهاجم به ایران نه تنها صرفه‌ای برایشان ندارد بلکه هزینه‌های زیادی متحمل می‌شوند.
 
باقری تاکید کرد: اگر شروع جنگ را آنها تعیین کنند قطعا زمان و مکان خاتمه آن را آنها مشخص نخواهند کرد، قطعا آنها نمی‌توانند مکان این جنگ را محدود به جمهوری اسلامی ایران نگه دارند و حتی اولویت نبرد در مرزهای ایران را آنها تعیین نمی‌کنند بلکه قدرت جمهوری اسلامی ایران این موارد را به آنها دیکته خواهد کرد.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد:‌ما درصد پایینی را برای این تهاجم نظامی متصور می‌شویم، اما اگر آنها بخواهند این بی‌عقلی را صورت دهند توان زمینی ما به حدی است که بسیار بعید است آنها بی‌عقلی کنند و در زمین با رزمندگان ما که یک نمونه آن شهید حججی است، درگیر شوند.
 
باقری گفت: ما در پادگان‌ها و مراکز نظامی که حضور پیدا می‌کنیم با خیل نامه‌ها و اصرارهایی روبرو می‌شویم که به ما می‌گویند پارتی‌بازی کنید تا ما به سوریه و دفاع از حرم و مبارزه با تکفیری‌ها اعزام شویم و شهید حججی شاهد بزرگی در برابر چشم‌های آنها است.