سه بازی جدید ایرانی رونمایی می‌شود

سه بازی جدید ایرانی رونمایی می‌شود
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶

سه بازی ایرانی روز دوشنبه در فرهنگسرای اندیشه و به همت بنیاد ملی بازی های رایانه ای رونمایی می‌شود.

به گزارش گرداب، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان متولی صنعت بازی در کشور در راستای حمایت رسانه‌ای از بازی‌سازان ایرانی و ترویج بازی‌های داخلی در جامعه «آیین رونمایی از سه بازی جدید ایرانی» را برگزار می‌کند.

این مراسم که نخستین آیین رونمایی در سال جاری است، از نظر مدل برگزاری تغییرات گسترده‌ای در آن اعمال شده تا اهداف بزرگ‌تری را شامل شود. در وهله‌ی اول به‌جای یک بازی از سه بازی جدید رونمایی می‌شود تا بازی‌های بیش‌تری در معرض دید عموم قرار گیرد.

سه بازی قفس (The Cage)، پسرخوانده و لایو تی‌وی تایکون عناوینی هستند که فردا توسط عوامل و توسعه‌دهندگان به حضار و مخاطبان معرفی خواهند شد.

معرفی هر بازی بین ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به طول خواهد انجامید و طی این مدت نماینده تیم سازنده روی سن رفته و درباره بازی و ویژگی‌های آن توضیح می‌دهد.

از دیگر برنامه‌های جذاب این رونمایی، اجرای زنده موسیقی توسط گروه اتاق و همچنین قرعه‌کشی یک دستگاه پلی‌استیشن ۴ و سه کارت هدیه خرید اینترنتی بین حضار است.

این مراسم دوشنبه ۲۷ شهریور ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در فرهنگ‌سرای اندیشه واقع در پارک اندیشه برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در مراسم می‌توانند با مراجعه به صفحه https://evnd.co/oWs43 نسبت به ثبت‌نام رایگان اقدام نمایند. لازم به ذکر است جهت شرکت در قرعه‌کشی می‌بایست بلیت ایوند را همراه خود داشته باشید.