توصیه حدادعادل به وزیر ارتباطات

توصیه حدادعادل به وزیر ارتباطات
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: من موضع گیری جناب آقای منتظری دادستان محترم کل کشور را در قضیه فضای مجازی، واقع بینانه می‌دانم.

به گزارش گرداب، غلامعلی حداد عادل، مشاور عالی مقام معظم رهبری در واکنش به حاشیه‌های اخیر در باب فضای مجازی و اظهارات دادستان کل کشور، گفت: من موضع گیری جناب آقای منتظری دادستان محترم کل کشور را در قضیه فضای مجازی، واقع بینانه می‌دانم .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مواضع دادستان کل کشور دلسوزانه و شجاعانه بود، وضمن تشکر از ایشان تأکید می‌کنم که این راه را ادامه بدهند و از هیاهویی که ممکن است یک عده ایجاد کنند هیچ نگران نباشند.

وی تصریح کرد: مسلم است که آنهایی که یک فکرهایی در سر دارند ایشان را متهم خواهند کرد که می‌خواهند فضای آزادی را محدود بکنند . این هیاهو سبب نشود که ایشان از سخنان درستی که اظهارکردند،عقب نشینی کنند.

حدادعادل همچنین خطاب به وزیر ارتباطات گفت: از این وزیر محترم هم درخواست می‌کنم که به وظیفه خودشان برای دفع آفت‌ها و آسیب‌های فضای مجازی عمل کنند و بدانند که بیشترین مسئولیت و انتظار روی دوش ایشان است تا اقدام لازم را انجام دهند.

مشاور عالی رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: به جناب آقای مهندس آذری جهرمی که البته وزیری جوان است عرض می‌کنم که همیشه فرصت در اختیار انسان نیست. امروز که ایشان فرصت ادارۀ وزارتخانه را به دست آورده‌اند، بهترین استفاده از این فرصت است که در مدیریت فضای مجازی همانطور که دادستان محترم کل کشور گفته‌اند اقدام کنند.

منبع: میزان