ادامه طوفان توییتری کاربران علیه ترامپ/نوبت به #عشق_به_سپاه رسید

ادامه طوفان توییتری کاربران علیه ترامپ/نوبت به #عشق_به_سپاه رسید
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶

کاربران فضای مجازی روز گذشته با هشتگ‌های واحد پست‌هایی علیه لفاظی‌های ترامپ در خصوص ایران به اشتراک گذاشتند و امروز عشق به سپاه حرف اول را می‌زند.

 به گزارش گرداب، زمانی که ترامپ در سخنرانی دو شب گذشته خود در خصوص اعلام نظر نهایی در خصوص برجام در کاخ سفید سخنرانی می‌کرد، در لحظه به لحظه سخنانش کاربران فضای مجازی به صحبت‌های او واکنش نشان دادند و حتی عده‌ای قرار مجازی گذاشته بودند که همزمان به سخنان ترامپ پیام‌های خود را با کدام هشتگ منتشر کنند تا اتحاد در فضای مجازی شکل بگیرد.

یکی از هشتگ‌هایی که بسیاری از کاربران به آن پرداختند و مورد توجه ویژه اقشار مختلف قرار گرفت هشتگ #خلیج_فارس بود. این هشتگ و پیام‌های کاربران در پاسخ به تحریف با خلیج فارس از سوی ترامپ به خلیج ع.ر.ب.ی بود و آنقدر به آن پرداخته شد که گویی خلیج فارس علیه ترامپ طوفان به پا کرده باشد.

همچنین هشتگNeverTrustUSA # (هرگز به امریکا اعتماد نکن) نیز طوفان بعدی و متحدانه کاربران ایرانی علیه لفاظی‌های ترامپ بود. اینکه هیچگاه دولت امریکا و سیاست‌های آن جمهوری اسلامی را منتفع نخواهد کرد و این دولت به قول امام راحل تا ابد شیطان بزرگ خواهد بود.

طوفان کاربران علیه سخنان ترامپ همچنان ادامه دارد. علاوه بر هشتگ‌های ترامپ، برجام، امریکا، من یک سپاهی‌ام، حالا نوبت به هشتگ #عشق_به_ سپاه رسیده است تا اتحاد ایرانیان در حمایت از نیروهای مسلح به خصوص سپاه را با هر سلیقه و نگرش سیاسی به رخ دشمن بکشد.

در ادامه پست‌های کاربران را با هشتگ عشق به سپاه ببینید.

ادامه طوفان توییتری کاربران علیه ترامپ/نوبت به #عشق_به_سپاه رسید