فرمانده کل سپاه پاسداران:

مسؤولانی با اعتقاد‌ به توانایی‌های بومی و اقتصاد مقاومتی انتخاب شوند/ مردمی‌ترین نظام در جهان جمهوری اسلامی است

مسؤولانی با اعتقاد‌ به توانایی‌های بومی و اقتصاد مقاومتی انتخاب شوند/ مردمی‌ترین نظام در جهان جمهوری اسلامی است
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی همچنان پویا و زنده در حال پیشروی است، گفت: مردم در انتخاب‌ها تلاش کنند افرادی را که در اداره کشور نگاه‌شان و باورشان به توانایی‌های بومی و اقتصاد مقاومتی است، انتخاب کنند.

به گزارش گرداب، سرلشگر محمدعلی جعفری صبح امروز در کنگره ملی شهدا که با حضور جمعی از مسئولان، مردم شیعه و سنی و خانواده معظم شهدا در مصلای قدس زاهدان برگزار شد ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن اظهار کرد: دشمنی‌ در راستای ایجاد نا امنی مهمترین اقدامی است که دشمنان از ابتدای انقلاب در اطراف ایران از جمله جنوب شرق تلاش و برنامه ریزی کردند و توطئه چیدند برای توسعه نا امنی که بیش از 2 هزار شهید در راه امنیت از افتخارات بزرگ این منطقه است که شیعه و سنی در کنار هم برای مقابله با نا امنی‌ها تلاش کردند.
وی افزود: دشمن نتوانست در جنگ 8 ساله اهداف خود را پیش ببرد بعد از دو سال از پیروزی انقلاب دشمنان جنگ را به ما تحمیل کردند جنگی که می‌توانست کشور را به نابودی بکشاند که اگر نبود همت بلند شهیدان امروز معلوم نبود سرنوشت کشور چه می‌شد و در کجا قرار داشتیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: ملت‌های دیگر نیز باور کردند می‌شود با دست خالی جلو دشمن ایستاد و امروز عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین را می‌بینیم که با پیمودن همین راه دنبال استقلال و آزادی خود هستند که هر کشوری همین راه را در پیش گرفته موفق و پیروز و سربلند بوده است.
وی گفت: تهاجم فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در ابعاد مختلف از برنامه‌های بعدی دشمن بود که بعد از جنگ سرلوحه دشمن قرار گرفت فشار اقتصادی، تحریم ها و در کنار آن ناامنی و غیره ایجاد می‌کنند که مردم با آن مقابله کردند و می‌کنند؛ امروز افتخار می‌کنیم در این چهل سال در مقابل این‌همه دشمنی دنیای استکبار ایستادگی کرده‌ایم.
سرلشگر جعفری از عوامل اصلی پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی و شکست دشمنان را  حمایت گسترده مردمی از روی اعتماد و عشق و ایمان، هدایت‌های هوشمندانه رهبری معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: رهبری معظم با هدایت و نصیحت‌های هوشمندانه خود با درایت و با نیروی ایمان و تقوایی که دارند این نظام را رهبری و هدایت می‌کنند.
وی افزود:  شهیدان نیز از دیگر عوامل پیروزی انقلاب هستند که با ایثار خونشان از انقلاب حمایت کردند، ایستادگی در مقابل دشمنی دشمنان در ابعاد مختلف و در داخل و خارج کشور راهی بود که شهدا پیمودند ایستادگی در برابر دشمنی استکبار در ابعاد دفاعی، مسائل اجتماعی، و حفظ انقلاب نیاز به گذشت و فداکاری دارد که خداوند همانطور که در قرآن اشاره کرده مومنان را یاری می‌کند هرچند که دشمنان خوش نداشته باشند امیدواریم در آینده نیز شاهد پیروزی‌های بیشتر مسلمانان در دنیا باشیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: شکست پی در پی دشمنان و شکست هیمنه دشمنان انقلاب علاوه بر آنکه برنامه دشمنان را برهم می‌ریزد یک پیامدهای بزرگتری دارد و آن انتقال پیام به دیگر کشورهای مظلوم است تا باور کنند که می شود ایستادگی کرد و پیروز شد.
وی با اشاره به اینکه هر کشوری که همراه انقلاب اسلامی شده و راه انقلاب اسلامی را ادامه داده است نتیجه آن عزت، اقتدار و سربلندی برای آن کشور بوده است گفت: نمونه آن کشور سوریه است مردم سوریه باور کردند که می‌شود با همت مردم ایستاد و از استقلالشان دفاع کرد و این موضوع در صدر خبرهای تحلیل گران سیاسی و اجتماعی است که چه شده در سوریه که جرات می‌کند هواپیمای اسرائیلی را سرنگون کند این نتیجه باور کردن ایستادگی و مقاومت و همراهی با انقلاب اسلامی است.
وی افزود: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی، وحدت و انسجام ملی ما در میان همه اقوام و مذاهب در کشور است که دشمن سعی می‌کند این وحدت را از بین ببرد بیداری و هوشیاری مردم و اعتقادشان به انقلاب اسلامی مانع به ثمر رسیدن توطئه‌های دشمن شده است.
جعفری تاکید کرد: باید بدانیم چالش‌های بزرگ و موانع بزرگی سر راه داریم در داخل کشور برای محقق ساختن اهداف والای انقلاب اسلامی عدالت، رفع تبعیض، رفع فساد و رشد مادی جامعه هدف‌های عالی و والای انقلاب است که بخشی از آن محقق شده و بخش دیگر آن در حال تحقق است.
وی با اشاره به اینکه امروز مردمی‌ترین نظام در جهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است گفت: مردم سالاری دینی برای محقق ساختن اهداف انقلاب تنها راه است و حل بحران های اجتماعی با مشارکت مردم امکان پذیر است.
جعفری تاکید کرد:  بدانیم بزرگترین چالش ما در کشور تفاوت دیدگاهی است که وجود دارد دیدگاهی مخالف دیدگاه اسلام ناب محمدی(ص)  است این تفاوت در دیدگاه به صورت مبنایی مشکل اصلی در اداره کشور است، دیدگاه اسلام ناب را رهبری ترسیم می کند، نقش رهبری همین است که هیچ کشوری در دنیا از این نعمت برخوردار نیست، هر زمان دیدگاه انقلابی بومی ایرانی متکی به مردم، توانمندی‌ها، ذخایر و منابع خودمان حاکم شد مشکلات حل می‌شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: مردم در انتخاب‌ها تلاش کنند که افرادی را که در اداره کشور نگاهشان و باورشان به توانایی‌های بومی و اقتصاد مقاومتی است، انتخاب کنند.