هفتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد

هفتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

مراسم هفتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات( فاوا ) و یکصد و چهل و یکمین سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش گرداب، مراسم هفتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) و یکصد و چهل و یکمین سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در این وزارتخانه برگزار شد.

در ابتدای مراسم گزارش عملکردی از هفتمین جشنواره ملی فاوا توسط فرنقی‌زاد، دبیر جشنواره و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات ارایه شد.

همه اپراتورها در جایزه ملی کیفیت ICT حضور داشتند

در ادامه نصراله جهانگرد، معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سخنانی اظهار کرد: جشنواره ملی فاوا از سال ۹۰ شکل گرفته که شعار امسال فاوا وکسب و کارهای خلاقانه بوده است، همچنین در این دوره ۷۴ درصد بخش خصوصی و۲۶ درصد شرکت کنندگان از بخش دولتی بودند و نزدیک ۳۵۰ مورد در فعالیت های ارزیابی جشنواره امسال حضور داشتند.

به گفته او جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات که هفتمین دوره آن است که در ارزیابی ها ۸ محور مدنظر قرار گرفت؛ در بین همه شرکت‌ها که در هفت دوره این جایزه شرکت کردند مساله تداوم کیفیت بسیار مهم است.

وی ادامه داد: در بخش جایزه ملی کیفیت ICT از مجموع ۱۲۶ سازمان، ۶۹ درصد از بخش خصوصی و ۳۱ درصد از بخش دولتی بودند که همه اپراتورها و FCP ها در این بخش شرکت کردند.

همچنین پیروز بخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران هم طی سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بحث کیفیت خدمات جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.